Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:29:22 GMT

آغاز عملیات اجرایی بوستان ۱۸۰ هکتاری جنوب پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۵۱۸

آغاز عملیات اجرایی بوستان ۱۸۰ هکتاری جنوب پایتخت

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز عملیات اجرایی بوستان ۱۸۰ هکتاری جنوب پایتخت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ توکلی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: به منظور احداث 14 هکتار از فاز نخست بوستان 180 هکتاری ایرانیان، پیمانکار مربوطه توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تعیین شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح مقابله با آتش‌افروزی‌ها طبق تجربه سال گذشته در قالب تشکیل اکیپ‌های ویژه از ساعت 20 هرشب با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در حال انجام است و در همین راستا نیز با گاراژهای متخلفی که اقدام به آتش‌افروزی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

شهردار منطقه 19 گفت: طی طرح ضربتی به اصناف مستقر در معابر اصلی، اخطارهایی با مهلت 48 ساعت توسط یگان حفاظت ابلاغ می‌شود و پس از آن نیز معبربان ها اقدام به جمع آوری زوائد فیزیکی بصورت شبانه روزی خواهند کرد.

توکلی خاطرنشان کرد: احصاء مطالبات سرای محلات از جمله بازآماد سیستم گرمایشی، رفع نواقص آسانسورها و دستگاه‌های خودپرداز در دستور کار حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.

ساماندهی فعالیتهای ورزشی در بوستانهای پایتخت با هدف پیشگیری از وقوع جرم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ

 معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان و با کمک قیر یارانه‌ای از محل پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طبق هماهنگی و توافق انجام شده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه اجرای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین قیر مورد نیاز افزود: در همین رابطه در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی و طبق هماهنگی صورت گرفته اکیپ اجرایی در شهرستان مستقر شده است.

معصومی تأکید کرد: از بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های مورد نظر درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ کارشناسی و اجرایی در این پروژه‌ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع‌تر خدمات داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این ۹۲ روستا در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعدادی روستای دیگر نیز از محل سایر اعتبارات ملی و کمیته برنامه‌ریزی در سال‌جاری بهسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی