Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل عکرش روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده در شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی شهرستان ماهشهر، اظهارداشت: عملیاتی شدن مصوبات کمیته متوازن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این روند در ارتقاء شاخص‌های توسعه شهرستان تاثیرگذار است.

به گفته وی بخش قابل توجهی از این مصوبات مربوط به مجموعه صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری ماهشهر با بیان اینکه کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده از روز گذشته فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده‌اند، گفت: تاکنون برای فعالیت این کانون‌ها ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که با همراهی مشاوران تربیتی، روانشناسان، مشاوران خانواده و کانون های فرهنگی و فرهنگسراها به شهروندان خدمات تخصصی ارائه می‌کنند.

عکرش تصریح‌کرد: قرار است با برنامه‌ریزی که از سوی کمیته مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس و حمایت مالی شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فجر، کارون و بوعلی صورت می‌گیرد، پنج طرح خرسند سازی دیگر در این شهرستان به اجرا گذاشته شود.

بر اساس این گزارش، کمیته متوازن شهرستان ماهشهر با دستور استاندار خوزستان از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و شورای تامین استان بر حسن اجرای مصوبات این کمیته نظارت دارد.

غلامرضا شریعتی پیش از این در خصوص مشارکت  صنایع و شرکت‌های مستقر در ماهشهر بیان داشت: این صنایع باید توجهات خود را به مناطق اطراف خود بیشتر کنند و این درحالی است که برنامه‌های دولت برای اشتغال پایدار مردم ماهشهر را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد تا نقص‌های گذشته برطرف شود.

برچسب‌ها مسئولیت اجتماعی بندر ماهشهر خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی بندر ماهشهر خوزستان مسئولیت اجتماعی بندر ماهشهر خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد پروتئینی متخلف در درگهان پلمب شد/امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ

ایسنا/هرمزگان نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته در شهر درگهان خبر داد.

مسعود مورموگویی اظهار کرد: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدید از یک واحد پروئینی در شهر درگهان، موفق به کشف ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.

وی افزود: این واحد متخلف به دلیل فروش ۱۲۶ کیلوگرم گوشت قرمز و ۳۰۶ کیلوگرم مرغ فاسد با دستور مقام قضایی و قاضی کشیک شهرستان قشم پلمب شد.

به گفته نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۳۴ کیلوگرم از مجموع ۱۲۶ کیلوگرم گوشت اعلام شده از یک واحد غذایی در مجاورت فروشگاه پلمب شده که اقدام به آماده‌سازی برای طبخ کرده بود، جمع‌آوری و امحا شد.

مورموگویی ادامه داد: به این واحد غذایی هم اخطار کتبی داده شد و مقرر گردید فعالیت هر روزه آن با نظارت بازرسان بهداشت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم انجام شود.

نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ۲۵ اسفند گذشته تا کنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • یک واحد پروتئینی متخلف در درگهان پلمب شد/امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ