Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-20@03:27:46 GMT

مناظره کامل حامد کاشانی و حسین دهباشی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۶۷۶

مناظره کامل حامد کاشانی و حسین دهباشی

‍‍‍‍‍‍

انتشار اظهار نظر حسین دهباشی در خصوص شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با واکنش‌های انتقادی از سوی عده‌ای از کارشناسان مذهبی روبرو شد که در پی واکنش‌های متعدد، پنجشنبه 8 آبان ماه مناظره حجت الاسلام حامد کاشانی و حسین دهباشی در مجموعه یادمان شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد. رسانه دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است

حمیدرضا کاشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۲ هزار تومان است، درحالیکه قیمت تمام شده برای مرغداران به بالای ۶۰ هزارتومان می‌رسد.

به گفته او، سال گذشته به رغم افزایش مکرر قیمت مواد اولیه، نرخ تخم مرغ تغییری نداشت، حال انتظار می رود قیمت جدید تخم مرغ متناسب با نرخ مواد اولیه اصلاح شود.

کاشانی با بیان اینکه تولید روزانه تخم مرغ به بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است، افزود: از دولت تقاضا کرده ایم که بدلیل کاهش مصرف و مازاد تخم مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به اینکه ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است، گفت: قیمت مکمل‌ها، ریزمغذی ها و ویتامین‌های مورد نیاز برای صنعت طیور در کشور ۲ برابر افزایش یافته است.

او ادامه داد: ۶۰ درصد کالاهایی که ارز دولتی می‌گیرند، سال گذشته ۳ بار به صورت رسمی افزایش قیمت داشتند که هنوز در قیمت تمام شده تولید تخم مرغ لحاظ نشده است و امیدواریم امسال قیمت تخم مرغ اصلاح شود.

کاشانی گفت: ۶۰ درصد صنعت طیور  مشمول ارز دولتی است و ۴۰ درصد کالاهای مورد نیاز با ارز آزاد تامین می‌شوند که براین اساس نوسانات نرخ ارز می‌تواند بر این کالاها اثرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مناظره تند کارشناسان عرب و اسرائیلی‌ درباره جنگ ایران و اسرائیل
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد/ واکنش چین و روسیه
  • واکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است