Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:59:36 GMT

اوریگی در آستانه ترک لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۶۸۱

اوریگی در آستانه ترک لیورپول

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال لیورپول در آستانه ترک آنفیلد قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس ادعای نشریه «لیورپول اِکو»، دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال لیورپول قصد دارد به منظور حفظ شانس خود برای همراهی تیم ملی فوتبال بلژیک در رقابت‌های یورو 2021، تابستان آینده لیورپول را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی اوریگی 25 ساله تا سال 2024 اعتبار دارد اما از آنجایی که با پیوستن دیه‌گو ژوتا به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید، کار این مهاجم بلژیکی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ حالا سخت‌تر از گذشته شده، او ساز جدایی کوک کرده است.

این مهاجم بلژیکی از سال 2014 در عضویت باشگاه لیورپول است و در این مدت به طور قرضی برای تیم‌های لیل و ولفسبورگ هم بازی کرده است. او تاکنون در 143 بازی بندرنشینان را همراهی کرده که حاصلش 35 گل‌زده بوده است.

خواب خوش دروازه‌بان لیورپول حین بازی + عکس

اوریگی این فصل هم تنها در دو بازی جام اتحادیه و یک بازی لیگ قهرمانان فرصت بازی برای لیورپول را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول مهاجم بلژیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی