Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@22:58:46 GMT

پوستر جشنواره شعر طنز شهروندی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۷۵۳

پوستر جشنواره شعر طنز شهروندی رونمایی می‌شود

پوستر جشنواره شعر طنز شهروندی یکشنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره طنز ادبی شهروندی با هدف شناسایی افراد خلاق، پرورش آنها و طرح مشکلات و موضوعات شهروندی در قالب طنز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه رضایی اظهار کرد: این برنامه در سه بخش شعر، داستانک و کاریکلماتور برگزار خواهد شد و علاقه مندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره پس از داوری آثار با معرفی برگزیدگان در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان تصریح کرد: رونمایی از پوستر جشنواره شعر طنز شهروندی یکشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان انجام می‌شود و در این برنامه اشعار طنز توسط شاعران اصفهانی خوانده خواهد شد.

کد خبر 452782

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره شعر طنز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز آفرینش های ادبی قلمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دو رقم جدید گندم در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسئول بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، گفت: این ارقام از عملکرد بالاتری نسبت به دیگر ارقام گندم برخوردار هستند، به گونه‌ای که تا ۷ تن و ۳۰۰ کیلوگرم در هر هکتار گندم قابل برداشت است.
طباطبایی افزود: رقم‌های بامداد و سپهر از پایداری عملکردی مناسبی نیز برخوردارند و برای شرایط آب و هوایی بهینه و کم آبی نیز مناسب اند.
وی گفت: این ارقام مقاوم به خوابیدگی اند و آرد تولیدی از این ارقام نیز از کیفیت بهتری برخوردار است.
قرار است از دو سال آینده بذر گواهی شده این ارقام در اختیار کشاورزان استان برای کشت قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم
  • رونمایی از دو رقم جدید گندم در استان یزد
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز