Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بزرگترین اشتباه مردم در فصل سرما این است که علائم کرونا را با سرماخوردگی اشتباه می‌گیرند. - اخبار استانها -

منوچهر کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: متاسفانه برخی از بیماران دارای علائم تنفسی به جای اینکه برای بررسی بیماری خود به پزشک و مراکز 16 ساعته مراجعه کنند شروع به خود درمانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برخی علائم سرماخوردگی و کرونا مشترک است تصریح کرد: تشخیص بیماری فقط توسط پزشک انجام می‌شود بنابراین باید با بروز نخستین علائم تنفسی و شبیه به سرماخوردگی به مراکز 16 ساعته غربالگری کرونا مراجعه کنید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هر چه مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی زودتر باشد شانس بهبودیشان هم بیشتر می‌شود گفت: تاخیر در مراجعه فقط شدت بیماری را بیشتر می‌کند.

کرمی با اشاره به اینکه در پیک سوم کرونا قرار داریم و این موج طولانی‌تر از دوره‌های قبلی است اظهار داشت: در این پیک تعداد بیماران بستری و بد حال نیز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه وضعیت استان همدان قرمز و خطرناک است تاکید کرد: از امروز محدودیت‌های شدیدتری در سراسر استان اعمال می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه بیش از 90 درصد از موارد ابتلا به کرونا مربوط به مراودات خانوادگی است گفت: رفتن به مسافرت، مراودات اقتصادی و برگزاری مجالس عروسی و عزا از عوامل افزایش آمار کرونا در استان بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه هر چه به سمت سرد شدن هوا پیش برویم خطر گردش و انتقال ویروس هم تشدید می‌شود اظهار داشت: بستن درب و پنجره‌ها و جلوگیری از تهویه هوا، عاملی برای افزایش سرایت ویروس در بین افراد است.

محدودیت‌های جدید کرونایی اصفهان اعلام شدوزیر بهداشت:‌ رسانه‌های معاند در موضوع کرونا دنبال تشویش اذهان هستنداستان فارس در وضعیت بحران؛ مردم کرونا را شوخی گرفته‌اند

وی با بیان اینکه هنوز هم علائم تنفسی و شبیه به سرماخوردگی و آنفلوانزا مهم ترین نشانه‌های بیماران مبتلا به کرونا است عنوان کرد: در برخی بیماران نیز ویروس کرونا با علائم گوارشی خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/743/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از لزوم توزیع تسهیلات بانکی بر‌اساس فراخوان عمومی در استان خبرداد و گفت: تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی برای جهش تولید استان ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مجتبی حسینی شامگاه یکشنبه  در نخستین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان در سال جدید، اظهار داشت: به منظور رفاه حال متقاضیان و سهولت در روند پرداخت تسهیلات بانکی لازم است هر یک از دستگاه‌های اجرایی کارشناس رابط بانکی را در نظر گیرند تا روند پرداخت در مسیر درست و سهل‌تری انجام شود.

وی افزود: در صورتی که هر یک از دستگاه‌های اجرایی نتوانند از سهمیه تسهیلات خود استفاده درست و کافی داشته باشند، این سهمیه به صورت شناور در اختیار دیگر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد: عملکرد بانک‌ها در یک سال گذشته به صورت مبسوط و جامع در قالب کارنامه عملکردی تا پایان فروردین ماه تهیه و به مبادی ذی‌ربط ارسال شود.

حسینی به ضرورت رعایت بازه زمانی 15 روزه تکمیل پرونده‌های تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: رعایت بازه زمانی 15 روزه تکمیل مدارک توسط متقاضیان دریافت تسهیلات الزامی است و اگر تا پایان این بازه زمانی اقدامی توسط متقاضی صورت نگیرد طرح به دستگاه اجرایی معرف عودت داده خواهد شد و طرحی جایگزین معرفی می‌گردد.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغالی‌زایی بانک‌های عامل آنگونه که باید و شاید در زمان معین اقدام کنند، عنوان کرد: بانک‌های عامل باید در پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن و تسهیلات اشتغال با نهایت تسهیل‌گری و تکریم اقدام کنند و برش شهرستانی سهمیه‌ها نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: شایسته است در صف تقاضاها، برای دریافت تسهیلات اولویت‌بندی را به اولویت‌هایی اختصاص پیدا کند که می‌توانند نیاز استان را در جهش تولید با مشارکت مردم در توسعه اقتصاد و اشتغال تامین کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • پیشرفت تحقیقات در درمان بیماری ویلسون
  • دیابت بیماری شیرین با علائم خاموش