Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@10:07:47 GMT

درگیری شدیدقلعه‌نویی باپرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۷۹۴

امیر قلعه نویی قبل از شروع بازی تدارکاتی تیم گل گهر با پرسپولیس با بازیکنان و اعضای این تیم درگیری لفظی پیدا کرد. ناطقان: امیر قلعه نویی در جریان بازی دوستانه امروز گل گهر سیرجان و پرسپولیس با سعید آقایی بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد.

سرمربی گل گهر سیرجان قبل از آغاز بازی با سعید آقایی بازیکن تازه وارد پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرد و به وی گفت: «آب تهران را که خوردی دیگر تحویل نمی گیری!»

جمله‌ای که با تعجب بازیکنان پرسپولیس و شخص سعید آقایی روبرو شد تا بین آنها بگو مگو پیش آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از این نیز امیر قلعه نویی با عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت درگیری لفظی پیدا کرد و او را تهدید به زدن سیلی کرد.

درگیری بین طرفین نزدیک بود به جاهای باریک کشیده شود که با وساطت باتجربه‌های پرسپولیس ختم به خیر شد.

جملاتی که فضای بازی تدارکاتی را قبل از شروع تحت تاثیر قرار داد.

منبع: مشرق برچسب ها: درگیری شدید ، قلعه نویی ، پرسپولیسی ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری شدید قلعه نویی پرسپولیسی ها درگیری لفظی پیدا قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت

حمید مطهری سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از حضور حسین عبدی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان حالا فدراسیون فوتبال دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان است.

در این رابطه مجید جلالی مدیر فنی تیم های ملی فوتبال که حالا در مرکز ملی فوتبال حضور مستمر دارد و بر تیم های ملی مختلف در تمام رده های سنی نظارت می کند در روزهای اخیر جلساتی با حمید مطهری داشت تا او را برای پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مجاب کند که مطهری این پیشنهاد را نپذیرفت.

جلالی و مطهری که از زمان تیم وحدت تهران ارتباط خوبی با هم دارند در کادر فنی تیم هایی مثل سایپا ، پیکان و نساجی همکار بودند و همین ارتباط نزدیک باعث شد تا جلالی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوان را به دستیار سابقش ارائه کند اما مطهری نپذیرفت و همچنان در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار خواهد بود.

با این جود حالا جلالی و فدراسیون فوتبال یک لیست از گزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تهیه کرده اند که بعد از تائید و مصوبه هیات رئیسه مذاکره با این گزینه‌ها پپیش خواهد رفت اما آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ گزینه ای حتی جدی هم نشده و همه چیز درباره انخاب جانشین عبدی در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان مهرماه برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران ندارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره