Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:52:52 GMT

 اشتغال ۳۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۷۹۶

 اشتغال ۳۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مرتضی بختیاری روز شنبه در مراسم رونمایی از سامانه جامع مزیت‌سنجی شغلی شهرستان‌های ایران  همچنین افزود:‌ در سال ۹۸ توانستیم با تلاش شبانه روزی همکاران پر تلاش کمیته امداد، ۱۷۶ هزار شغل ایجاد کنیم و برنامه امسال ما برای ۲۰۰ هزار شغل پایه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات در صدر برنامه‌های کمیته امداد است، اظهار داست: مسکن، اشتغال و کار فرهنگی( خودباوری و خوداتکایی) سه محور توانمندسازی و از اولویت برنامه های کمیته امداد برای مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد با بیان اینکه در حوزه اشتغال کارهای خوبی در کمیته امداد صورت گرفته، گفت: در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری پیشنهاد دادیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتعال به کمیته امداد تسهیلات داده شود زیرا زمینه اشتغال مددجویان در کمیته امداد فراهم است. 

بختیاری با بیان اینکه سقف اعطای تسهیلات برای اشتغال مددجویان در حال حاضر  ۵۰‌ میلیون تومان است، گفت: به دنبال افزایش این وام به ۱۰۰ میلیون تومان با افزایش مهلت بازپرداخت وام به دریافت کنندگان تسهیلات هستیم و در این خصوص مطالعات ویژه ای نیز صورت گرفته است‌. 

رییس کمیته امداد گفت: در حوزه مسکن اگر پنج هزار میلیارد تومان به کمیته امداد اعطا شود می‌توانیم ۵۰ هزار واحد مسکونی با اولویت یتیم‌ها و سرپرست خانوار نیز ساخته و تحویل افراد واجد شرایط دهیم.

در مراسم رونمایی از برنامه سامانه جامع مزیت سنجی شغلی  شهرستان‌های ایران افزون بر بختیاری، محمد امید معاون توسعه مناطق روستایی ریاست جمهوری، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسولان کشوری حضور داشتند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی مستمری مددجویان سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی