Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریفی پس از رسمی کردن قرارداد خود با پرسپولیس ، حضور در این تیم را باعث افتخار دانست و خود را جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد شریفی پس از رسمی کردن قرارداد خود با پرسپولیس ، حضور در این تیم را باعث افتخار دانست و خود را جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریفی هافبک-مدافع جدید تیم پرسپولیس در گفتگویی که پس از حضور در تیم پرسپولیس داشته، بازی در جمع سرخ ها را «افتخار» خود دانسته و همچنین از وضعیت خود گفته است. مصاحبه او به صورت کامل را در ادامه می‌خوانید:

بازی در اینجا افتخار است

خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و بدون اغراق باید بگویم این افتخاری است که نصیب من شده است. قول می‌دهم که با همه توان تلاش کنم تا به سربلندی قرمزها کمک کرده باشم. به این تیم آمدم تا بتوانم بیشتر از قبل پیشرفت کرده و به اهداف بزرگی که مد نظر دارم برسم.

جوان ترین بازیکن لیگ قهرمانان هستم

علاوه بر اینکه جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران هستم باید بگویم جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هم هستم و کسی هنوز به این رکورد دست پیدا نکرده است. من بیش از ۵۰ بازی لیگ برتری دارم و خوشحالم که آقای گل‌محمدی روی من نظر مثبت و مساعد داشت.

منتظر روزهای خوب با پرسپولیسم

روزی که از طرف آقای گل محمدی با من تماس گرفتند تا به پرسپولیس بیایم واقعا روی هوا بودم. نمی‌دانید که چه لحظات شیرینی داشتم. منتظر روزهای خوب با سرخ های تهران هستم و می‌خواهم اینجا زیر نظر کادر فنی و همراه با سایر بازیکنان به موفقیت‌های بیشتر برسم.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

به هر حال تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته باید اهداف بزرگتر از این هم داشته باشد. پرسپولیس بهترین تیم آسیاست و مطمئنا ما به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خواهیم بود تا یک افتخار بزرگ را تکرار کنیم. فکر می‌کنم خودم در فینال لیگ قهرمانان غایب باشم اما مطمئن هستم که این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود و دل هواداران را شاد کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس خرید جدید پرسپولیس شریفی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا محمد شریفی نقل و انتقالات پرسپولیس جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، گرجستان برای اولین بار صعود تیم ملی فوتبال خود تورنمنت بزرگ "یورو" را جشن گرفت. در پی این موفقیت ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر این کشور، بازیکنان را "قهرمان" توصیف کرد و آنها را برای دریافت جایزه دولتی نامزد کرد.

کوباخیدزه پس از اینکه گرجستان تیم یونان، قهرمان سابق یورو را با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی شکست داد، با بازیکنان و هواداران در مرکز شهر تفلیس جشن گرفت.

کوباخیدزه گفت که از سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور کشور می خواهد تا به این تیم جایزه دولتی "مدال افتخار" را به خاطر دستاورد تاریخی آنها اهدا کند.

کوباخیدزه در حساب کاربری رسمی دولت در فیس بوک گفت:"این مردان جوان قهرمان هستند و باید از آنها قدردانی کرد. با قدردانی از نقش پرافتخار ایشان؛ ما تصمیم گرفتیم همه اعضای تیم را برای دریافت مدال افتخار معرفی کنیم. امروز شادترین روز است و همین شادی ما را به هم پیوند می‌دهد."

گرجستان در مسابقات قهرمانی اروپا در مرحله گروهی با پرتغال، جمهوری چک و ترکیه دیدار خواهد کرد. این مسابقات ویلی سانیول، سرمربی فرانسوی تیم ملی گرجستان را به آلمان باز می‌گرداند، جایی که او از سال 2000 تا 2009 برای بایرن مونیخ می‌درخشید.

نکته جالب توجه برای هواداران فوتبال در ایران این است که، گئورگی گولسیانی، ستاره پرسپولیس نیز در این صعود کشورش را همراهی می‌کرد و بنابراین به همراه سایر بازیکنان مدال افتخار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم