Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@07:24:23 GMT

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره اظهارنظر جنجالی‌اش

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۸۴۷

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره اظهارنظر جنجالی‌اش

باشگاه خبرنگاران جوان: محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در شبکه خبر با اشاره به اینکه امسال آموزش شرایط خاصی دارد، بیان کرد: سال‌های گذشته معلمان در مدارس حاضر می‌شدند و ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان برقرار می‌شد. فرایند آموزش تحت نظارت بود و دانش آموزان چند ساعت با اطمینان در مدرسه حاضر می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در جلسه‌ای که با معاونان و مدیران کل داشتم توجه آن‌ها را به این موضوع جلب کردم که امسال سال خاصی بوده و روش‌های ما متنوع شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید مطمئن شویم همه دانش آموزان به آموزش دسترس دارند، گفت: مخاطب من در اظهارنظر اخیر، معاونان و مدیران کل بودند و حرفم این بود که وقتی حکمی را می‌پذیریم، دینی است که به دانش آموزان داریم و باید به آنها خدمت کنیم.

حاجی میرزایی تصریح کرد: به هیچ وجه در ویدئوی منتشر شده منظور بنده با معلمان نبوده است اتفاقا معلمان در ایام کرونا خلاقیت بسیاری داشتند و متعهدانه ظاهر شدند.

او تصریح کرد: در آن اظهارنظر مخاطب خودمان بودیم و به ویژه بنده که مسئولیت ١۵ میلیون دانش آموز بر عهده من است؛ برخی سایت‌ها برداشت اشتباهی از آن صحبت من داشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش‌ و پرورش درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در ۳ سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول | ارائه نمونه سوالات به دانش‌آموزان از هفته آتی

امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

اگر دانش‌آموزی حداکثر در ۴ عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

کد خبر 845092 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس امتحان - امتحانات دانش آموز

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند