Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره مرکزی شرکت کشت و صنعت مغان این روز‌ها شاهد تجمع اعتراضی گروه‌های مختلف کارگری این شرکت در اعتراض به بلاتکلیفی آن در خصوص بازگشت به دولت است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش‌های مردمی، اداره مرکزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این روز‌ها شاهد تجمع اعتراضی کارگران و رانندگان وابسته به این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه مهر امسال هیات داوری سازمان خصوصی سازی، واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به یونس ژائله را ابطال کرد. پس از آن گزارش‌هایی از تخلیه انبار‌های این شرکت از سوی مالک پیشین آن گزارش شد که در نهایت، دادگستری استان اردبیل اعلام کرد که خروج هر گونه اموالی از شرکت غیرقانونی است و انبار‌های آن را پلمب کرد.   بیشتر بخوانید: ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان با رأی قاطع هیات داوری مالک فعلی کشت و صنعت مغان در حال تخلیه انبار‌های شرکت است خروج هر نوع اموال از شرکت کشت و صنعت مغان ممنوع شد / استقرار تیم بازرسی با نظارت قاضی در شرکت   با این حال روند بازگشت شرکت کشت و صنعت مغان به دولت نیز طولانی شده و کارگران را بلاتکلیف کرده است. این دو موضوع نگرانی‌هایی برای کارگران ایجاد کرده و نتیجه این بلاتکلیفی، اعتراضات روزانه کارگران این شرکت مقابل اداره مرکزی آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتراضات کارگری ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان شرکت کشت و صنعت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی متقاضیان پژو پارس

دریافت 25 MB کد خبر 6083634

دیگر خبرها

  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • بلاتکلیفی متقاضیان پژو پارس
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود