Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی معترضان به اعمال منع تردد در ایام کرونا در شهرهای مختلف اسپانیا،  با پلیس در شهرهای مختلف این کشور درگیر شدند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» معترضان به قوانین محدودیت کننده تردد در ایام کرونا جمعه شب برخی با آتش زدن سلطهای زباله در شهر «بارسلونا» به سوی کلانتری‌های این شهر سنگ پرتاب کرذدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تصاویر منتشر شده از این حادثه نیز حاکی از واکنش پلیس است. پلیس کاتالان اعلام کرد در جریان این حادثه 14 تن را دستگیر کرده و 23 نیروی پلیس نیز آسیب دیدند.به گفته پلیس، دستکم چند خودروی نیروهای امنیتی در شهر بارسولانا در پی این حادثه آسیب دید.

 در شهر «برگوس» نیز جوانانی که ماسک بر صورت داشتند با آتش زدن سطل‌های زباله  به سوی پلیس اشیا مختلف پرتاب کرند. دراین حادثه نیز دستکم یک مامور پلیس مجروح  و چند تن نیز دستگیر شدند. «سالنتاندر» از دیگر شهرهای اسپانیا نیز شاهد درگیری بین پلیس و معترضان بود و طی آن دو پلیس مجروح شدند. پلیس این شهر از دستگیری هشت تن خبر داده است.

اسپانیا از کشورهای به شدت درگیر با کرونا، روز جمعه از ابتلای 25595 تن به کرونا خبر داد  که در نوع خود حد نصابی محسوب می‌شود. هفته گذشته در این کشور 1126 تن بابت ابتلا به کرونا جان باختند و این شمار فوتی‌های اسپانیا به 35878 تن رسید.

چندی قبل صلیب سرخ جهانی با به صدا در آوردن زنگ خطر برای اروپا نسبت به همه‌گیری کرونا و لزوم اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت‌ها  هشدار داد.  صلیب سرخ جهانی مستقر در «ژنو»  اعلام کرد که آزمایش کرونای بیش از هفت میلیون نفر در اروپا مثبت اعلام شده است. «بریژیت ابستین» رئیس صلیب سرخ  اروپا با هشدار در این زمینه بر لزوم اقدامات جامع، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات، ماسک زدن، شستن دست و قرنطینه شخصی در صورت بیماری تاکید کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا پلیس بارسلونا معترضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ۱۰ آوریل امسال، پلیس اسپانیا در جریان پیدا شدن جسدی در یک پارکینگ مخصوص کامیون‌ها در منطقه ژابیا در جنوب شرقی این کشور قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل، تحقیقات خود را آغاز کردند و معلوم شد که جسد متعلق به زنی است که بر اثر اصابت ۳۰ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مقتول آدری فانگ ۴۳ ساله است. او یک معمار معروف سنگاپوری بود که برای گذراندن تعطیلات به اسپانیا سفر کرده و در یک هتل در ۱۵۰ کیلومتری محل جنایت اقامت داشت.

در بررسی دوربین‌های مدار بسته هتل مشخص شد، که آدری ساعت ۸:۴۵ دقیقه به وقت محلی، از هتل خارج و سوار یک خودرو شده است.

پلیس اسپانیا دست به تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن قاتل زد و مشخص شد که مقتول با فردی به نام میچل اونگ که او نیز تبعه سنگاپور بود قرار ملاقات داشته است. با استفاده از این اطلاعات پلیس بلافاصله برای پیدا کردن مخفیگاه میچل دست به کار شد و او را در هتلی دیگر در ۸۰ کیلومتری هتل محل اقامت قربانی دستگیر کرد.

میچل در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد: به پوشیدن لباس‌های گران قیمت و زندگی لاکچری بسیار علاقه دارم. به همین دلیل با کرایه ماشین‌های گرانقیمت و اقامت در هتل‌های لوکس با زنان پولدار ارتباط برقرار می‌کردم و در فرصت مناسب لوازم گرانقیمت آنها را به سرقت می‌برم.

وی درباره جنایت نیز گفت: پس از آشنایی با مقتول نیز فقط نقشه سرقت داشتم اما او متوجه نیت من شد و من مجبور شدم که او را از سر راه بردارم.

به گفته پلیس قاتل در مورسیا در جنوب شرقی اسپانیا بازداشت است و به زودی محاکمه خواهد شد.

کد خبر 846152 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم حوادث جهان سنگاپور قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین