Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@23:46:32 GMT

یک برنامه جدید در پرس تی وی با «ریچارد مدهرست»

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۸۸۶

یک برنامه جدید در پرس تی وی با «ریچارد مدهرست»

مجموعه برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué With Richard Medhurst) با هدف بحث و بررسی مسایل روز کشورهای تحت سلطه و ظلم استکبار و امپریالیسم به ویژه از نوع آمریکایی آن مانند کشورهای آفریقا و غرب آسیا روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

به گزارش ایسنا ساتراپ شجاعی ،کارگردان و تدوینگر این مجموعه در مورد ساختار آن گفت: این برنامه در قالبی گفت و گو محور با اجرای ریچارد مدهرست از چهره های شناخته شده فضای مجازی در غرب و صاحبنظر در زمینه گفتمان مقاومت و آزادی فلسطین به نقد و تبادل نظر درخصوص موضوعات اجتماعی، تاریخی، سیاسی و خبری می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور مهمانان و صاحبنظران کشورهای مختلف در این برنامه افزود: این برنامه با مدت زمان ۲۵ دقیقه در  لندن ضبط می شود و کار تدوین نهایی آن در تهران انجام می پذیرد. در ابتدای هر قسمت موضوع مشخص شده توسط مجری تبیین شده و تحلیل کلی روی آن انجام می شود و پس از آن کارشناسان مهمان برنامه وارد بحث شده و ابعاد موضوع و مسئله را مورد واکاوی قرار می دهند.

شجاعی همچنین با اشاره به بررسی انتخابات آمریکا و حواشی آن در اولین قسمت مجموعه برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» اظهار کرد: اولین قسمت برنامه به بررسی این موضوع می پردازد که برای مردم و کشورهای جهان فرقی نمی کند که در آمریکا دموکرات ها سر کار باشند یا جمهوری خواهان. در واقع هر دو طیف سیاسی همواره جنگ و خونریزی را اشائه داده اند و کاندیداهای هر دو فاسد و با عقبه هایی سوال برانگیز هستند.

اوتصریح کرد: در این خصوص عدم پایبندی آمریکا به قانون مورد واکاوی قرار می گیرد و نشان داده می شود که آمریکا تحت مدیریت هر دو حزب به کشوری سلطه جو و قلدر تبدیل شده است که برای رسیدن به اهدافش از زیر پا گذاشتن هیچ قانونی دریغ نخواهد کرد.

به گفته شجاعی در این قسمت، مدهرست به بررسی ذات انتخابات آمریکا و این مسئله که این انتخابات به منظور پرت کردن حواس مردم این کشور از ساختار قدرت واقعی که در وال استریت و آژانس‌های اطلاعاتی وجود دارند، خواهد پرداخت. این که آمریکا از دموکراسی می‌گوید اما خودش فاقد آن است و نظام آمریکا غیردموکراتیک، ناعادلانه و در خدمت اغنیا است، همچنین ترامپ و بایدن دو روی یک سکه هستند و مردم داخل را استثمار کرده و در عوض امپراتوری خود را به خارج صادر می‌کنند؛ از محورهای مهم محتوای این قسمت به شمار می روند.

در این برنامه سرفصل‌های «مقایسه جو بایدن و ترامپ»، «صحت نظام انتخاباتی»، «مرام‌های سیاسی دو حزب (مشابه در ذات)»، «تغییر خط اجباری داخل حزب دموکرات (از سندرز به برنی)» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

فیورلا ایزابلا، روزنامه نگار و فعال سیاسی و نیکو هاوس، خبرنگار مهمانان برنامه این هفته هستند.

«اعلامیه با ریچارد مدهرست» با اجرا و نویسندگی ریچارد مدهرست شنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن یکشنبه ساعت ۱۲:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرس تی وی انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس از پایان یافتن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این مقامات همچنین به این نشریه گفتند که واشنگتن درحال بررسی پیشنهادی برای تامین مالی نیرویی چندجانبه یا یک تیم صلح‌آفرینی فلسطین است.

مقامات آمریکایی به اطلاع نشریه پولیتیکو رساندند گزینه‌های تحت بررسی شامل حضور نیروهای آمریکایی در غزه پس از پایان جنگ نمی‌شود.

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به بیش از ۳۲ هزار تن رسیده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌ها نیز به ۷۵ هزار تن رسیده و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.

۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی خدمات پایگاه‌های هلال احمر اردکان
  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین