Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ به دنبال پیگیری رسانه‌ای تسنیم از ساعاتی قبل، براساس نظر مسئولان ارشد استان مرکزی، نشست مجمع عمومی انجمن صحنه استان لغو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالی که از روزهای قبل انجمن صحنه استان مرکزی با دعوت از برخی مجریان برای برگزاری نشست مجمع عمومی دعوت کرده بود پیگیری رسانه‌ای خبرنگار تسنیم از مسئولان ارشد استان مرکزی موثر واقع شد و نشستی که قرار بود در محیط بسته بنام فرهنگسرای آئینه با تجمعی حداقل 30 نفره برگزار شود که خود زمینه شیوع کروناست لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار مرکزی در پیگیری خبرنگار خبرگزاری تسنیم استان مرکزی اعلام کرد: دستور بررسی موضوع را به مسئولان مربوطه خواهم داد.

با این حال، "سجادی" مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره برگزاری این نشست از لغو مجوز برگزاری این برنامه از سوی ستاد کرونای استان مرکزی خبر داد.

اختصاصی| خانه هنرمندان استان مرکزی در سال 89 مجوز رسمی دریافت کرده است+سندچرا شهرداری و شورای شهر اراک به نام خانه هنرمندان "خانه" واگذار کرد؟هیئت‌مدیره خانه هنرمندان استان مرکزی باید درباره فعالیت‌های این مجموعه تصمیم‌گیری کند

به گزارش تسنیم، این درحالیست که دقایقی پیش فعالان اصلی این انجمن از لغو نشست مجمع عمومی آن از سوی ستاد کرونای استان خبر داده و وعده برگزاری آن در اینده نزدیک را می‌دهند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشست مجمع عمومی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب