Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:20:21 GMT

توضیح رونالد کومان در مورد یک حرف دردسرساز

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۰۰۱

توضیح رونالد کومان در مورد یک حرف دردسرساز

رونالد کومان روز گذشته از دیه گو مارادونا به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ نام برده بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تولد 60 سالگی دیه گو مارادونا بود. اسطوره فوتبال آرژانتین که سابقه بازی برای بارسا را هم دارد، حالا 60 ساله است. روز گذشته او پیام های تبریک فراوانی از سوی ستاره های فوتبال قدیمی و حال حاضر دنیا دریافت کرد از جمله از رونالد کومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره هلندی سابق بارسا که اکنون هدایت این باشگاه را برعهده دارد، زمانی که مارادونا برای سویا بازی می کرد، برابر او به میدان رفته بود. کومان در پیام تبریک خود از مارادونا به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد.

این جمله کومان بسیار زود در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت و نزدیک بود برای او دردسرساز شود.

 

 

 

 

کومان اما در نشست خبری بازی با آلاوس و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه واقعا معتقد است مارادونا بهتر از مسی است، چنین پاسخ داد:« مارادونا در دوران خودش و بین نسل بازیکنانی که بودیم، بهترین بازیکن بود و نظیر نداشت. الان و در میان این نسل، لیونل مسی بهترین است.

معتقدم نباید فوتبالیست های مقاطع مختلف را باهم قیاس کرد. مقایسه مارادونا و مسی هم درست نیست. فوتبال این روزها سریع تر و فیزیکی تر شده است و زمان ما به گونه ای دیگر بازی می شد. مارادونا در بارسا، ناپولی و تیم ملی آرژانتین تاریخ سازی کرد.»

 

 

رونالد کومان (سرمربی) مارادونا لیونل مسی آرژانتین بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی مارادونا لیونل مسی آرژانتین بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد

به گزارش ورزش سه، استقلال با 2 گلی که مقابل شمس‌آذر قزوین دریافت گرفت تعداد گل های خورده‌اش به 14 گل رسید و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را به پرسپولیس تقدیم کرد.

آبی‌ها در نیم فصل دوم رویکرد هجومی‌تری گرفتند و در دیدار مقابل مس رفسنجان و شمس‌آذر در دو بازی خانگی چهار گل دریافت کردند و همین موضوع در از دست دادن عنوان بهترین خط دفاعی تاثیرگذار بود.

پرسپولیس در پنج بازی اخیر گلی دریافت نکرده اما استقلال در همین تعداد بازی چهار گل دریافت کرده است و همین مسئله باعث شد تا بهترین خط دفاعی پس از مدت‌ها از دست استقلال خارج شود و در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

اما با روندی که پیش گرفته شد استقلال با 34 گل زده بالاتر از پرسپولیس با 33 گل قرار گرفت و پس از سپاهان 42 گله دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر با تفاضل گل 20+ مثبت علاوه بر رقابت جذابی که برای کسب عنوان قهرمانی دارند برای عنوان بهترین خط دفاع لیگ هم تلاش می‌کنند و این موضوع حتی در روند قهرمانی هم تاثیرگذار است، هر تیمی که کمتر گل بخورد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند شانس بالاتری برای قهرمانی خواهد داشت!

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟