Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:06:00 GMT

اولین خرید زمستانی منچسترسیتی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۰۳۶

منچسترسیتی موفق به جذب فیلیپ استوانوویچ، بازیکن جوان و صربستانی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ استوانوویچ ستاره جوان از بلگراد با انتقالی 6 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از پارتیزان بلگراد به منچسترسیتی خواهد رفت. البته هنوز مشخص نیست استوانوویچ در نیم فصل دوم در ترکیب سیتی بازی می کند یا اینکه نیم فصل دیگر هم به صورت قرضی در تیم پارتیزان باقی می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستر یونایتد، رئال مادرید، لیورپول، بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس، میلان، دورتموند و اینتر از جمله باشگاه های بودند که برای خرید این پدیده جوان اقدام کردند، اما در نهات منچسترسیتی پیروز این کورس شدید شد.

 

 

استوانوویچ در 35 مسابقه در تمام رقابت های پارتیزان در فصل گذشته 9 گل زده و سه پاس گل داد و در 11 دیدار تا اینجای فصل نیز او سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. به دلیل توانایی بازی هم به عنوان وینگر و هم به عنوان مهاجم میانی، بسیاری فیلیپ استوانوویچ را به کریستیانو رونالدو شبیه می دانند.

 

اما جالب اینجاست خود فیلیپ استوانوویچ علاقه ای به رونالد ندارد. او مدتی قبل در این رابطه گفت: "رونالدو در بین بازیکنان محبوب من جایی ندارد، اما الگوی من در زمینه تلاش و گلزنی است. دوست ندارم خودم را ستایش کنم و فکر می کنم دیگران باید این کار را انجام دهند، اما من بیشتر از همه دریبل زدن را دوست دارم. دریبل زدن شاید بهترین ویژگی من به عنوان یک بازیکن باشد. کریستیانو عالی است، اما دریبل زن نیست.

 

عملکرد رونالدینیو جادویی و خاص بود. البته من بدم نمی آید مانند لیونل مسی یا نیمار باشم، اما رونالدینیو قدرت جادویی داشت. او کنترل توپ باور نکردنی داشته و کارهایی انجام می داد که هیچ کس دیگر نمی توانست."

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: نرخ بیکاری استان در زمستان پارسال  به ۷.۶ درصد رسید که ۴.۵ درصد نسبت به زمستان سال ۱۴۰۱‌ کاهش دارد.

علی دهقانی افزود: نرخ بیکاری در آذربایجان‌غربی در‌ زمستان دو سال پیش ۱۲.۱ درصد بود که در زمستان پارسال ۴.۵ درصد کاهش یافت.

دهقانی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱‌ و در فصول مختلف سال،‌ فقط نرخ‌ بیکاری زمستان ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی دو رقمی بود که با تلاشهای صورت گرفته این‌نرخ‌ نیز تک ‌رقمی شد.

وی گفت: این امر با تلاشهای صورت گرفته در راستای ایجاد فرصتهای شغلی به دست آمده و باید از همه‌ فعالان ‌و نهادهای مؤثر به‌ویژه استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی، همچنین به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته یکهزار و ۴۷۲ طرح مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل و پشتیبان با مبلغ یکهزار و ۲۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۲دو هزار نفر توسط بانک های عامل پرداخت شد.

دهقانی اضافه کرد: در این حوزه ۹۰ درصد از اعتبار ابلاغی جذب شده است.

دیگر خبرها

  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در طبیعت سوادکوه + فیلم
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد