Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره استقلال مفاد تعهدنامه منعقده میان خود و بازیکن جدید این تیم را منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال مفاد تعهدنامه منعقده میان خود و محمد نادری بازیکن جدید این تیم را منتشر کرد.

در راستای قرارداد زیر فی مابین باشگاه استقلال ایران و باشگاه کورتریک و محمد نادری درخصوص حق ترانسفر بازیکن توافقات زیر انجام پذیرفت:

‌1_ پرداخت حق ترانسفر بازیکن از طریق باشگاه استقلال در وجه باشگاه کورتریک با ضمانت پرداخت از محل قرارداد بازیکن با باشگاه استقلال و همچنین درصورت رسیدن به موعد پرداخت، شخصا به تعهد بازیکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2_ مبلغ 50 هزار یورو ظرف یک هفته کاری پس از امضای قرارداد بازیکن توسط باشگاه از محل پیش پرداخت قرارداد بازیکن و باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

3_ مبلغ 50هزار یورو در تاریخ 2021/3/1از محل مطالبات بازیکن از قرارداد بازیکن با باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد و درصورت نداشتن مطالبات بایستی رأسا توسط بازیکن تهیه و پرداخت شود و باشگاه هیچ مسئولیتی در پرداخت مبلغ در اینصورت نخواهد داشت. چنانچه تعهد مالی مربوطه توسط بازیکن در موعد مقرر انجام نشود، هرگونه ضرر و زیان ناشی از عدم تعهد به عهده بازیکن بوده و خسارات مالی و اعتباری به باشگاه استقلال بایستی پرداخت شود.

‌4_ مبلغ 100 هزار یورو در تاریخ 2022/1/1 توسط بازیکن در طلب باشگاه کورتریک بایستی پرداخت شود. چنانچه بازیکن در سال قراداد 1400_1401 تحت قرارداد باشگاه استقلال باشد، این مبلغ از مطالبات بازیکن کسر و به باشگاه کورتریک پرداخت می شود.

5_ چنانچه در انتهای فصل فوتبالی 1399_1400بازیکن در انتهای قرارداد یکساله از باشگاه استقلال جدا شود، این جدایی فقط با پرداخت مبلغ 100هزاریورو بعنوان ضمانت پرداخت به باشگاه کورتریک بلژیک محقق خواهد شد و بازیکن حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

6_ این تعهد نامه بعنوان متمم قرارداد اصلی بوده و کلیه مفاد آن لازم الاجراست و بازیکن حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت

7_ این تعهدنامه در هفت بند و سه صفحه تعیین شده و بعنوان جزء لاینفک قرارداد اصلی بازیکن با باشگاه استقلال می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه کورتریک باشگاه استقلال قرارداد بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد