Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از روش‌های گوناگون که در سایت و پیج‌های اختصاصی این مرکز می‌باشد و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۶۱۳ تماس حاصل نموده و در اختیار آسایشگاه‌های مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان قرار دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان، کمپین تهیه پارچه و تأمین لباس گرم برای معلولین  بی سرپرست و کم برخوردار (تحت پوشش) با شعار «زمستانم با تو سرد نیست» در آسایشگاه‌های این مرکز آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکترداریوش شکیبی مدیرعامل مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان گفت: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و نیاز توانخواهان به لباس گرم، خیرین و نیکوکاران در جهت تأمین نیاز پوشاک زمستانی مراکز بهزیستی مشارکت صمیمانه دارند.


ایشان در ادامه گفت: در کنار تأمین دارو، غذای گرم و خدمات درمانی و نگهداری، یکی از ملزومات مراکز نگهداری در فصل سرما، تهیه لباس برای توانخواهان می‌باشد که بچه‌های آسمان و اغلب مراکز دیگر نیز در تأمین آن دچار مشکل می‌شوند و این مهم انجام نمی‌شود مگر با مشارکت و همدلی نیکوکاران.


دکترداریوش شکیبی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از روش‌های گوناگون که در سایت و پیج‌های اختصاصی این مرکز می‌باشد و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۶۱۳ تماس حاصل نموده و در اختیار آسایشگاه‌های مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان قرار دهند. همچنین اگر می‌خواهند کمک‌های غیرنقدی به صورت لباس داشته باشند شرط آن این است که لباس‌ها باید نو باشند.


مدیرعامل مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان با تقدیر از نیکوکاران گفت: مردم همیشه یار و یاور ما در روز‌های سخت به ویژه در دوران سخت اقتصادی و شیوع بیماری بوده اند و ما قدردان این عزیزان هستیم. همیشه بر این باوریم و دلگرمیم که به لطف خداوند و احسان نیکوکاران توانسته ایم خدمتگذار جمعی از معلولین بی سرپرست باشیم.


وی گفت: مردم اطمینان داشته باشند تمامی احسان و کمک هایشان به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید و ما در کنار این قشر محروم و آسیب دیده همواره دعاگو و قدردان زحمات آن‌ها خواهیم بود.


دکتر شکیبی همچنین با اشاره به وضعیت دشوار مراکز بهزیستی در دوران شیوع بیماری گفت: با همت، ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان به حمدالله توانسته ایم مراکز خود را از شیوع بیماری ویروس کرونا مصون نگه داریم. اما شرایط بسیار سخت است و همچنان به اجبار نمی‌توانیم پذیرای مردم و نیکوکاران در این مراکز باشیم. ولی از مردم می‌خواهیم ما را در این شرایط سخت همواره و مانند گذشته یاری نمایند تا به امید خد بتوانیم از این روز‌های سخت گذر کنیم.


مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان هم اکنون عهده دارو متولی ۴۰۰ معلول بی سرپرست می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی معلولین بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۳۰۵ بقعه متبرکه وجود دارد که یک پنجم این بقاع متبرکه در نیشابور است و از این تعداد چند امامزاده هستند که شهرت بین المللی دارند و امامزاده محروق از جمله این امامزادگان است.

حجت الاسلام احمدزاده افزود: یکی از وظایف ما شناساندن گوهر‌هایی است که در بقاع متبرکه مدفون هستند و متاسفانه شناسایی کافی در سطح جامعه از این عزیزان وجود ندارد. در نیشابور امامزادگان شاخصی مانند بی بی شطیطه، امامزاده محروق و فضل ابن شاذان  وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امامزاده محروق شخصیت ممتازی است و تنها امامزاده‌ای است که امام رضا علیه السلام در مسیر حرکت خود از مدینه به مرو، زمانی که به نیشابور رسیدند، فرمودند؛ مخدوم ما اینجا مدفون است باید به زیارت ایشان برویم این نشان از شخصیت امامزاده محمد محروق و جایگاه ایشان دارد.

وی افزود: امام زاده محروق شخصیتی مجاهد، شهادت طلب، موثر بودند و از جمله الگو‌هایی است که باید ایشان را بشناسیم و به آنها ادای احترام کنیم و لازم است یک کار علمی گسترده در این خصوص انجام شود.

حجت الاسلام احمدزاده گفت:کار‌های مربوط به همایش از ابتدای سال آغاز شده و تاکنون ۲۵ پژوهشگر، مقالات خود را به این همایش ارسال کرده اند و دانشگاه نیشابور مسئولیت اجرای بخش علمی کنگره را برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان