Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار فارس از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تجهیز دانشگاه‌های علوم پزشکی استان فارس توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، عنایت‌الله رحیمی عصر امروز در جلسه ستاد استانی بیماری کرونا با بیان اینکه آرایشگاه‌ها، باشگاه‌ها، مهدکودک‌ها، رانندگان سرویس مدارس و سایر مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات کرونایی دریافت می‌کنند اظهار داشت: بخشنامه پرداخت تسهیلات به دستگاه‌های اجرایی مربوطه داده شده است که به آن‌ها کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا 401 هزار مورد بازرسی در سطح استان انجام شده است که رقم قابل توجه‌ای است، افزود: بیش از 10 هزار و 438 اخطار صادر و بیش از 6 هزا واحد متخلف در سطح استان پلمب و تعطیل شده‌اند.

رحیمی همچنین با بیان اینکه با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع خواهد شد، از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست که به کمک کادر بهداشت و درمان بروند و از هیچ‌گونه کمکی دریغ نکنند.

محدودیت های کرونایی در استان خوزستان از چهارشنبه هفته جاری اعمال می‌شود میزان سرایت‌پذیری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بالا است‌/ افزایش تعداد بستری‌ها در سنین کمتر دادستان کل: مصوبات ستاد ملی کرونا باید ضمانت اجرایی داشته باشد

استاندار فارس بر افزایش تخت‌های بیمارستانی و کمک از بیمارستان خصوصی تاکید کرد و افزود: بایستی از تمامی ظرفیت‌ها برای کاهش فشار از مرکز استان استفاده شود.

رحیمی تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تجهیزات دانشگاه‌های علوم پزشکی فارس را ابلاغ کرد و همچنین اعتبار مورد نیاز بیمارستان‌های در دست احداث مصیری، مرودشت، فسا و جهرم نیز ابلاغ شد که این موضوع گام موثری در جهت تقویت خدمت رسانی درمانی به مردم فارس خواهد بود.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمام دستگاه‌های دولتی و اجرایی، گفت: تعطیلی تمامی مراکز تجمع و محدودسازی‌ها در دستور کار است و افزایش فعالیت و خدمات دولت الکترونیک مورد توجه باشد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری