Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید حسینی روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی گناباد گفت: با وجود گستردگی خدمات این اداره کل در خراسان رضوی کمبود نیروی انسانی به مشکل مهمی تبدیل شده و هم اکنون ۱۵۰ نفر در این اداره کل فعال هستند که بیشتر آنان دارای شرایط پایدار نیستند و قراردادی کار معین و کارگری میباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه ایران فشارهای بسیار به بخش آرد و نان وارد می شود و با افزایش هزینه ها نانوایان با فشارهای مضاعف مواجه هستند.

معاون اداری و مالی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: دولت و مسوولان ذیربط به دنبال آن هستند که با افزایش  نظارتها تخلف در این بخش کاهش یابد و تا حد امکان شاهد افزایش قیمت و بروز مشکلات برای مردم نباشیم.

وی گفت: مجموعه ادارات غله نقش مهمی در افزایش امنیت غذایی مردم دارند لذا تعامل این بخش با سایر ادارات و بخشها در افزایش بهره وری کار موثر است.

حسینی افزود: گناباد و بجستان با توجه به قرار گرفتن در جنوب خراسان رضوی از شرایط خاصی برای انجام فعالیتهای مرتبط با  غله برخوردارند و در این شهرستان‌ها با ۱۱۰ واحد نانوایی ماهانه در مجموع ۹۶۰  تن آرد مصرف می شود و سرانه مصرف آرد برای هر نفر در ماه هشت و چهار صدم کیلوگرم است در صورتی که این سرانه در استان خراسان رضوی هفت و هشت دهم کیلوگرم می‌باشد.

در این جلسه جواد جهان آرای به عنوان سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی گناباد معرفی و از خدمات جلال صیفی نیا قدردانی شد.

اداره غله گناباد وظیفه خرید گندم از کشاورزان جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان جنوبی را بر عهده دارد و از نظر گستره وظایف بر روند عمکرد و توزیع آرد شهرستان‌های گناباد و بجستان نظارت دارد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها گناباد نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد نیروی انسانی گناباد نیروی انسانی اخبار کنکور خراسان رضوی اداره غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان خنداب در سال جاری به ریاست احدی فرماندار و با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان و نانوایان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه با بررسی مشکلات خبازان و ارائه راهکار‌های افزایش سهمیه مقرر شد مشکلات واحد‌هایی که نسبت به کاهش سهمیه آرد اعتراض دارند از طریق کارشناسان مربوطه بررسی و به کارگروه استان ارسال شده و نسبت به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها از سوی نهاد‌های مربوطه تذکر داده شد.
کمبود سهمیه آرد در فصولی که شهرستان از لحاظ وجود نیروی کارگر زراعی افزایش جمعیت دارد، کیفیت نان و مشکلات سامانه از جمله ثبت نشدن مرخصی نانوایان، مدت زمان طولانی رسیدن آرد به دست نانوایان از مهم‌ترین مباحثی بود که نانوایان مطرح کردند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان گفت: قسمتی از مطالبات نانوایان در سطح استان قابل پیگیری است و قسمتی از این دغدغه‌ها هم باید در شهرستان حل شود.

ملکی افزود: در استان مرکزی هیچ مشکلی برای تهیه آرد وجود ندارد و تأمین گندم و ارسال آرد به خبازی‌ها با حجم لازم در استان در حال انجام است.
او با اشاره به توزیع آرد در شهرستان خنداب ادامه داد: ما سعی خواهیم کرد متناسب با درخواست نانوایان محترم توزیع آرد را مدیریت کنیم تا نانوایان بتوانند از مکان‌های مورد نظر خود آرد خریداری کنند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی هم در انتها به نهضت احیای نان کامل اشاره کرد و افزود: استان مرکزی در این امر استانی پیش رو و پیش قدم است و از مردم تقاضا داریم تمایل به مصرف نان کامل را افزایش دهند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان