Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:58:04 GMT

دبل منشا و امیری در روز پیروزی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۳۸۴

دبل منشا و امیری در روز پیروزی پرسپولیس

تیم های پرسپولیس و گل گهر بازی دوستانه ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند که برنده آن سرخپوشان تهرانی بودند.

به گزارش ورزش سه، شاگردان یحیی گل محمدی در تقابل با نماینده استان کرمان موفق ظاهر شدند تا شکست دو هفته پیش برابر مس رفسنجان را جبران کرده باشند. در این دیدار وحید امیری دو گل زد و مهدی عبدی نیز یک گل به ثمر رساند تا زوج جدید خط حمله پرسپولیس درخشان ظاهر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گل اول را مهدی عبدی در نیمه نخست به ثمر رساند. چهار دقیقه پس از آغاز نیمه دوم نیز امید عالیشاه با تکنیک بالای خود مدافعان گل گهر را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک، زمینه ساز گل دوم سرخ ها شد. ۱۱ دقیقه بعد بود که دوباره امیری با حرکت انفرادی گلزنی کرد تا شمار گل های تیم سرخپوش پایتخت به عدد ۳ برسد. او یک بار دیگر هم فرصت گلزنی داشت.

 

 

دو گل حریف سیرجانی را گادوین منشا مهاجم سابق پرسپولیس به ثمر رساند. او یک گل را در نیمه اول روی حرکت تکنیکی خود به ثمر رساند و در نیمه دوم با شوتی از راه دور دروازه را گشود.

 

نکته جالب این بازی حضور امیر قلعه نویی روی سکوها بود، او در ابتدای بازی با یحیی گل‌محمدی دیدار داشت.

 

 

محمد شریفی خرید جدید سرخ ها در این بازی به میدان رفت و ۲۷ دقیقه بازی کرد. این در حالی است که سعید صادقی، میری و علی ابراهیمی در این بازی حضور نداشتند.

 

پرسپولیس با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی وارد زمین شد. میلاد سرلک و علی شجاعی در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند و محمد شریفی، احسان حسینی و سعید حسین پور هم در ادامه فرصت بازی پیدا کردند.

 

گل گهر نیز با ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح به مصاف پرسپولیس رفت‌.

گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران ثمر رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید