Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دغدغه‌های اخیر طرفداران استقلال و پرسپولیس جدایی برخی ستاره‌ها از این دو تیم است. تقویت تیم های پایه و مدیرییت و هدایت صحیح تیم به سمت موفقیت می‌تواند راهگشای یاشگاه‌های ایرانی برای کم شدن اتکای‌ آن‌ها به ستاره ها و حفظ جایگاه پرقدرت تیم در صورت خروج چند ستاره از ترکیب باشد. خبرگزاری میزان _ مشرق نوشت: یکی از دغدغه‌های اخیر طرفداران استقلال و پرسپولیس جدایی برخی ستاره‌ها از این دو تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه علی کریمی که این اواخر تقریبا با روح و روان استقلالی‌ها بازی کرد. یک روز از بازی در ترابزون اسپور خبرش می‌رسید و روز بعد از ماندن در استقلال و در نهایت هم به یک تیم ته جدولی در قطر به نام اف سی قطر پیوست. همان تیمی که دست روی بشار رسن گذاشت و حتی خبر قرارداد بستن ستاره عراقی پرسپولیس با این تیم هم منتشر شد که با مخالفت سرخپوشان این اخبار تکذیب گردید.   در اینکه علی کریمی و مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده و ... بازی در تیم‌های بعضاً ضعیف قطری را به بازی در تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر ایران ترجیح می‌دهند، تا برای روز‌های پیری اش اندوخته مالی کسب کنند بحثی نیست. بحث اصلی در این باره است که چرا باشگاه‌هایی با عنوان باید تا این حد وابسته به یک بازیکنشان باشند و منت این بازیکنان را برای ماندن بکشند؟!   دو فصل قبل کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا شد، ولی همان تیم بدون ستاره پرتغالی توانست در فصل بعد لالیگا قهرمانی را بدست بیاورد و نشان داد تیم به یک بازیکن وابسته نیست. این موضوع باید در استقلال و خیلی از تیم‌های دیگر کشورمان هم به درستی اجرا شود. آن چنان که در جمع همه تیم‌های لیگ برتری تنها باشگاه فولاد است که می‌بینیم با تکیه بر آکادمی خوب و سازنده‌ای که دارد هر ساله تعدادی بازیکن از دست می‌دهد و در عوض تعدادی بازیک از رده‌های امید یا جوانان به تیم بزرگسالانش وارد می‌شوند که در پایان فصل همان‌ها خریداران خودشان را پیدا می‌کنند.   واقعیتی ساده که حتی با کپی برداری از باشگاه‌های موفق یا لیگ‌های رو به رشد می‌توان از آن استفاده کرد، ولی هرگز توجهی به این بخش از ماجرا نمی‌شود که اگر آکادمی فوتبال در باشگاه‌ها پویا باشد و به جای جذب بازیکن پولی و یا بازی دادن آن‌ها روی چمن مصنوعی با بدترین امکانات باعث از دست رفتن استعداد‌های بیشمار فوتبال مان نشویم. فوتبالی که در هر بخش از این کشور استعداد‌هایی با ویژگی‌های خاص در آن موج می‌زند، ولی کسی نیست از آن‌ها استفاده کند.   از طرفی موضوع مدیریت و هدایت تیم هم شرط است. هنوز به یاد داریم پرسپولیس برانکو را که با جدایی ستاره‌هایی مانند وحید امیری، سروش رفیعی، محسن مسلمان و رامین رضاییان در فصلی که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته بود، اما همان تیم با نیمکتی خلوت و کلی مصدوم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ پیش رفت؛ بنابراین این خود باشگاه‌ها هستند که می‌توانند نسبت به میزان وابستگی شان به ستاره‌ها تعیین کننده شرایط خود و تیم شان باشند. اینکه این همه منتظر بازیکن بمانند تا فرصت برای جذب مهره‌های هم پست فلان بازیکن را از دست بدهند یا اینکه بلافاصله یک بازیکن از جمع نفرات آکادمی را جایگزینش کنند. البته مرور زمان نشان داده تیم بزرگ به بازیکن وابسته نمانده و نمی‌ماند.   بیشتر بخوانید: هافبک سابق سایپا به پرسپولیس پیوس

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

  برچسب ها: فوتبال بازیکن باشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال بازیکن باشگاه باشگاه ها ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

به نقل از تسنیم روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888621

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • (عکس) صفحه پرسپولیس آبی شد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • تنها بازیکن آبی پوش در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس + عکس
  • تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم