Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

264 256

کد خبر 1449894.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا آلودگی هوا عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز عصر امروز (۲۶ فروردین) با حضور رئیس سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامعلی محمدی در این نشست با اشاره به اقدامات تحولی سازمان زندان‌ها در سال اخیر تأکید کرد: یکی از اقدامات روبه جلوی سازمان زندان‎‌ها در سال گذشته بی‎ شک رشد اقدامات حمایتی به ویژه درباره زندانیان و خانواده آنان بوده است که در گستره کشوری و توسط ۲۳۷ انجمن حمایت زندانیان صورت گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با تقدیر از دوره مدیریتی مظفر الوندی در انجمن حمایت زندانیان مرکز خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش آنان، اشتغال زندانیان، جلب مشارکت‌های مردمی به نحو شایانی افزایش یافت که این امر مایه مباهات است.

وی همچنین با اشاره به معارفه منوچهر رحمانی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن از وی به عنوان فردی صاحب تجربه و آشنا به امور نام برد که می‌تواند منشأ خدمات به زندانیان و خانواده آنان باشد.

در این نشست که با تکریم مظفر الوندی و معارفه منوچهر رحمانی به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز همراه بود، برخی مدیران ستادی سازمان و استان تهران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروجی سد مهاباد به ۳۲ مترمکعب بر ثانیه رسید
  • آزادسازی اراضی ملی در سیاهکل
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • سلامت مردم قربانی توسعه صنعتی نمی‌شود
  • شناسایی فوری آلودگی باکتریایی در مواد غذایی با یک حسگر زیستی!
  • ۳۴۵ میلی‌متر بارندگی در حوزه سد مهاباد ثبت شد
  • حذف ۱۸۰۰ صنعت آلاینده و آبخواه در محور مهریز ـ عقدا
  • ابزاری برای شناسایی فوری آلودگی باکتریایی در مواد غذایی
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه