Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدر سلطانی روز شنبه در جلسه هماهنگی کمیته دانش آموزان و فرهنگیان ستاد بزرگداشت یوم الله ١٣ آبان گفت: شبکه شاد به منظور پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بسیج دانش آموزی و همچنین ظرفیت‌های فرهنگی و هنری همکاران در ادارات آموزش و پرورش استان دارای ظرفیت بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری زنگ استکبارستیزی به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی و همچنین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت برگزاری همایش‌ها و تجمع، روز دوشنبه ۱۲ آبان در شهرستان‌ها و مناطقی که کلاس‌های درس حضوری در آنها تعطیل است، مراسم در ادارات آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و دانش آموزان و همکاران فرهنگی در این مناطق می‌توانند از طریق شبکه شاد این برنامه را مشاهده نمایند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان نماینده آموزش و پرورش استان در نمایشگاه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شرکت خواهد کرد.

وی گفت: انتظار داریم ادارات آموزش و پرورش استان برنامه‌های روز مبارزه با استکبار را با جدیت پیگیری نمایند و همچنین برنامه‌هایی را که به صورت متمرکز استانی در شبکه شاد برگزار می شود دنبال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمع، در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند و کلاس های درس حضوری تعطیل است، این مراسم به صورت مختصر و در قالب به صدا در آوردن زنگ استکبار ستیزی در ادارات برگزار می‌شود.

قاسمعلی خدابنده افزود: این مراسم در مشهد با توجه به وجود مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی دانش آموزان در صورت اخذ مجوزهای لازم از ستاد استانی مقابله با کرونا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار مدارس مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار مدارس مشهد روز مبارزه با استکبار مدارس مشهد اخبار کنکور آموزش و پرورش برنامه ها شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان