Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:32:09 GMT

عامل سرقت مسلحانه در دشتی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۵۷۳

عامل سرقت مسلحانه در دشتی دستگیر شد

سرهنگ جهانبخش صیادی روز شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در بخش کاکی شهرستان دشتی ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دشتی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستاهای بخش کاکی این شهرستان اعتراف کرد.

وی ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی شهرستان دشتی  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها بوشهر سرقت ایرنا شهرستان دشتی پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت ایرنا شهرستان دشتی بوشهر سرقت ایرنا شهرستان دشتی اخبار کنکور شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های اخیر در شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به سابقه‌دار بودن این فرد اشاره کرد و اذعان‌داشت: سارق ۳۷ ساله ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت کابل برق به ۲ فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.      

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند