Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:06:03 GMT

ضرب و جرح تکنسین اورژانس ۱۱۵ بم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۵۹۱

ضرب و جرح تکنسین اورژانس ۱۱۵ بم

خبرگزاری ایسنا: سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان بم از ضرب و جرح یکی از تکنسین های این اورژانس که منجر به کوفتگی و آسیب به کمر وی شده است، خبر داد.

"فریدون علیپور" در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر گفت: بامداد امروز ۱۰ آبان ماه در ساعت یک و پانزده دقیقه، ۳ نفر به صورت ناشناس با حضور در پایگاه اورژانس نظام شهر شهرستان بم اقدام به ضرب و جرح یکی از پرسنل شیفت و تخریب اموال این پایگاه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حادثه در شرایطی رخ داد که پرسنل فداکار اورژانس ۱۱۵ در دوران بحران کرونا بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شرق استان می باشند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ بم در پایان خاطر نشان کرد: عوامل زحمتکش نیروی انتظامی و قضایی در حال انجام تحقیقات لازم در خصوص موضوع بوده، تا عوامل این حادثه تلخ به مجازات قانونی خود برسند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ضرب و جرح تکنسین اورژانس اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق ملایر، کبود آهنگ، دالاهو، کرندغرب و قصرشیرین توانستند به پنج نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی شدید، تصادفات رانندگی، مشکلات قلبی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، گفت: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6085502

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • ۱۶ هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است
  • مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند
  • افزایش ۸ درصدی ماموریت های اورژانس مازندران