Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محسن شانقی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کالاها در قالب ۱۲۸ محموله به خارج از کشور صادر شد که میزان محموله‌های صادره نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ برابر رشد داشته است.

وی ادامه داد: ۴۵ هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد  در هفت ماه پارسال از استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۷۵۳ هزار و ۶۹۹ کیلوگرم انواع آبزیان زینتی نیز در سال جاری  از این استان به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ برابر شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شانقی یادر آور شد: ۴۴ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم انواع آبزیان زینتی در مدت مشابه پارسال از استان مرکزی صادر شد.

وی ادامه داد: ۱۱۷ هزار کیلوگرم آلایش مرغی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون از استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده که در قیاس با مدت مشابه قبل ۱۰۰ درصد رشد دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی افزود: ۳۱۷ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم پای و پنجه مرغ نیز در این مدت از این استان به خارج از کشور صادر شد که شاخص صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

دکتر شانقی گفت: ۵۳۰ هزارو ۳۵۰ کیلوگرم تخم مرغ خوراکی و ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد تخم مرغ نطفه‌دار گوشتی امسال از استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد که افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

وی ادامه داد: ۲۳۰ هزار کیلوگرم خوراک دام نیز از ابتدای سال جاری تاکنون با نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار کیلوگرم عسل نیز در هفت ماه امسال با نظارت این اداره کل به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان، و یک هزار و ۵۳۹ روستا، دارای ۹۶۰ واحد مرغداری صنعتی، ۴۹۱ واحد گاوداری صنعتی و ۱۹۱ واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

برچسب‌ها استان مرکزی سازمان دامپزشکی کشور صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سازمان دامپزشکی کشور صادرات غیر نفتی استان مرکزی سازمان دامپزشکی کشور صادرات غیر نفتی اخبار کنکور استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد خارج از کشور صادر شد دامپزشکی استان مرکزی نسبت به مدت مشابه مدت مشابه پارسال استان مرکزی هزار کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خمین معدوم شد

نعمت اله رضایی گفت: در بازدید صورت گرفته بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان خمین از مراکز تحت نظارت، مقدار پنج هزار و ۵۰۰ کیلو گرم انواع فرآورده‌ خام دامی فاسد و تاریخ گذشته شامل گوشت سفید گوشت ماهی و آلایش طیور توسط بازرسین واحد نظارت شناسایی و کشف شد.

وی ادامه داد: این فرآورده‌ها که عمدتا به دلیل مناسب نبودن شرایط فیزیکی، عدم اعتبار تاریخ انقضا و نگهداری در شرایط نامناسب غیر قابل عرضه در بازار و مصرف انسانی بود، با هماهنگی و دستور دادستانی ضبط و معدوم شد.

سرپرست اداره دامپزشکی خمین تاکید کرد: شهروندان و مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی در هنگام خرید به تاریخ تولید، انقضا و نشان دامپزشکی حک شده در بسته بندی ها توجه کافی داشته باشند و از خرید هر گونه فرآورده خام دامی بدون بسته بندی بهداشتی جدا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • ۸۱ تن فرآورده دامی فاسد در تهران از چرخه مصرف خارج شد
  • تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • کشف ۱۲۵ کیلوگرم گوشت و آلایشات مرغ فاسد در جغتای
  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • هزار و ۶۷۸ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در خراسان شمالی معدوم شد
  • پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خمین معدوم شد
  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد
  • محکومیت قصاب متخلف