Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:10:56 GMT

۳۶ طرح گلخانه ای در دشتی در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۸۰۸

۳۶ طرح گلخانه ای در دشتی در دست اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر شنبه در نشست ستاد گلخانه‌ای شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به شعار سال همه باید برای تحقق آن نگاه‌هایشان را تغییر دهند و موانع پیش روی طرح‌های اقتصادی را بردارند.

وی افزود: در سال گذشته با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل کارهای خیلی خوبی در سطح شهرستان گرفت و دشتی در حوزه کشت‌های گلخانه‌ای رتبه اول استان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اضافه کرد: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در سطح شهرستان ضمن صیانت از آب‌های زیر زمینی باعث ایجاد اشتغال و افزایش کیفیت محصول می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید سرمایه گذاران را خسته و دلسرد کنند، گفت: در حال حاضر تلاش در جهت ایجاد شغل و تولید بهترین خدمت به مردم است.

کد خبر 5060773

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی واحد های گلخانه ای عبدالله نادری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر اردبیل گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد

علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آبرسانی و خیرین اجرایی شد.

وی اظهار داشت: احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح هایی است که در شهرستان ایجرود طی این مدت اجرا شده است.
نادرخانی گفت: در همین مدت ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

وی به حفر هشت حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه سرا و شهرک نیز اشاره و تصریح کرد: برای تامین زیرساخت های آبرسانی در مناطق روستایی هیچگونه محدودیت وجود ندارد.

نادرخانی خاطرنشان کرد: استانداردسازی ۲ هزار انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • استقبال کشاورزان فاروجی از کشت نشایی
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند