Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرماندار یزد از ایجاد اولین قرارگاه رسانه‌ای فرمانداری یزد با هدف فرهنگ‌سازی کرونا با همکاری رسانه‌ها خبر داد.

«سیدمحمد رستگاری» در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان یزد که امروز در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن استقبال از همکاری رسانه‌ها و فعالیت بیش از پیش این قشر در حوزه مدیریت شیوع کرونا نسبت به ایجاد اولین قرارگاه رسانه‌ای فرمانداری یزد با هدف فرهنگسازی کرونا اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از لزوم هم اندیشی در خصوص ارتقای خدمات و افزایش بازدهی فعالیت‌های مربوط به فرمانداری خبر داد و گفت: اقداماتی مانند بازرسی و گشت‌های پیوسته و همچنین پلمب واحدهای متخلف در زمینه کنترل شیوع کرونا تاکنون انجام شده است اما باید فضایی برای فرهنگ‌سازی کرونا در بین مردم ایجاد شود.

این مسئول از ضرورت انجام اقداماتی برای شکستن زنجیره کرونا یاد کرد و گفت: اقداماتی مانند کم کردن روشنایی شهر برای کاهش ترددها و اعمال جریمه‌ها در دست اقدام است از طرفی سایر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا نیز اعمال می‎شود.

رستگاری از ضرورت فعالیت و مشارکت جدی گروه‌های جهادی با محوریت محلات خبر داد و گفت: باید قرارگاه‌های بسیج محلات و کمک‌های مومنانه راه‌اندازی و عملیاتی شود تا در کنار آن سایر ارگان‌ها نیز مانند گروه‌های هلال احمر و پزشکان جماعه بسیجی نیز در این قرارگاه‌ها فعال شوند.

لزوم تغییر سبک زندگی مردم

«محسن دهقان» رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد نیز در این جلسه به ضرورت تغییر سبک زندگی مردم اشاره کرد و گفت: مردم باید تمام مصوبات را اجرا کرده و خود را با شرایط کرونا سازگار کنند.

وی با بیان این که صرفا بازاریان و کسبه نباید تاوان کرونا را بدهند، گفت: کرونا مسئله‌ای فراگیر است و دستورات ستاد باید برای همه بدون هیج تبعیضی به صورت یکسان اجرا شود.

دهقان با تاکید بر پلمب واحدهای متخلف پس از دریافت اخطار، تصریح کرد: تمامی صنوف و متولیان برگزارکننده رویدادها باید تابع ستاد کرونا باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرماندار يزد کروناویروس خبرنگاران فرمانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان کشور در کرمانشاه