Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش راشاتودی، ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه به 589.8 میلیارد دلار افزایش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر اساس آمارهای بانک مرکزی روسیه، سرمایه‌های ملی این کشور 4.5 میلیارد دلار، حدود 0.8 درصد در هفته گذشته (16 تا23 اکتبر) افزایش یافته است. 

آمارها نشان می‌دهد، از ابتدای ماه ژانویه تاکنون ذخایر ارز و طلای روسیه 35.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیارد دلار افزایش یافته است . این ذخایر سال گذشته میلادی 18.3 درصد افزایش یافت.

روسیه 4 سال است که در حال تقویت این ذخایر خود است. ذخایر ارز و طلای روسیه سال گذشته 86 میلیارد دلار و سال‌های 2018 و 2017 به ترتیب 33 و 55 میلیارد دلار افزایش یافت.

این کشور همچنان در حال تغییر دادن سهم ذخایر بین المللی خود است، به طوری که سهم دلار به نفع ارزهای دیگر و طلا کاهش یافته است.

بانک مرکزی روسیه پارسال اعلام کرد: سهم دلار در 12 ماه منتهی به مارس 2018 از 43.7 درصد به 23.6 درصد کاهش یافته است.

پربیننده ترین ترامپ به «آی‌سی‌یو» منتقل شد! بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ تنگی نفس ترامپ! +فیلم جدید بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند ترامپ بعد از کرونا! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی دلار روسیه سرمایه ذخایر ارزی ذخایر طلا بانک مرکزی روسیه ارز خارجی ذخایر طلا و ارز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراینجدیدترین موج حملات موشکی روسیه به تاسیسات برق اوکراین، یک پایگاه ذخایر زیرزمینی گاز در روز یکشنبه، هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش انرژی پرس، شرکت انرژی دولتی «نفت گاز» اوکراین از حمله به پایگاه ذخایر گاز خبر داد اما افزود: در عرضه گاز به مصرف کنندگان، خللی وارد نشده است.

الکسی چرنیشوف، مدیرعامل «نفت گاز» گفت: تجهیزات آسیب دیده در این حمله، در دست تعمیر هستند. چرنیشوف در فیس بوک نوشت: این وضعیت، تاثیر مهمی بر فعالیت پایگاه ذخایر گاز نخواهد داشت زیرا گاز در اعماق زمین ذخیره می شود.

در این بین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اعلام کرد تلاشها برای بازگرداندن منابع برق در مناطق مختلف در حال انجام است و بیشترین دشواری در شهر خارکف است که دومین شهر بزرگ اوکراین است.

وزارت انرژی و توزیع کنندگان اوکراین اعلام کردند این کشور، واردات برق را افزایش داده و صادرات را پس از حملات اخیر روسیه که طی آن شرکت نیروی  DTEK ۵۰، حدود ۵۰ درصد از ظرفیت خود را از دست داد، متوقف کرده است.

ولودیمیر کودریتسکی، مدیر شرکت «اوکراِنرگو» که خطوط انتقال برق اوکراین را اداره می کند، گفت: موج اخیر حملات روسیه، حداقل ۹۰ میلیون یورو (۹۷ میلیون دلار) خسارت وارد کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، روسیه روز جمعه به تاسیسات تولید و انتقال اوکراین حمله کرد که باعث خاموشی گسترده در بسیاری از مناطق این کشور شد و تاسیسات انرژی در سه منطقه اوکراین هم بامداد یکشنبه، هدف حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سر خم کرد
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله کرد
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین