Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، برخی رسانه های اقلیم کردستان عراق شنبه شب با انتشار بیانیه گروه «پ.ک.ک» اعلام کردند که این گروه انفجار روز چهارشنبه خط لوله شمال عراق به بندر جیهان ترکیه را برعهده گرفته است.

براساس این گزارش، در این بیانیه آمده است که عناصر حزب کارگران کردستان "عملیات انتقامجویانه موفقیت آمیزی را علیه خط لوله نفت" اجرا کردند که از منطقه «باغوک» از توابع شهر میردین در شمال شرق ترکیه می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود: "در این عملیات خط لوله به کامل منهدم شد". 

این خط لوله، نفت شمال عراق را به بندر «جیهان» ترکیه منتقل می کند.

پیشتر اقلیم کردستان عراق از «حمله‌ تروریستی» در چهارشنبه گذشته به خط لوله نفت شمال عراق به ترکیه و توقف صادرات نفت  گفت .

دستگاه امنیتی اقلیم کردستان عراق دوشنبه گذشته از خنثی سازی حمله یک هسته ۱۲ نفره «پ.ک.ک» به یک کنسولگری در این اقلیم -بدون ذکر نام- خبر داده بود.

برچسب‌ها نفت خام اقلیم کردستان عراق ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفت خام اقلیم کردستان عراق ترکیه نفت خام اقلیم کردستان عراق ترکیه اخبار کنکور اقلیم کردستان عراق شمال عراق خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد