Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:08:01 GMT

تیراندازی در پیشوا به دلیل اختلافات مالی/فرد مسلح دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۸۷۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرنگار مهر، فردی مسلح به دلیل اختلافات مالی اقدام به تیراندازی در پیشوا کرد.

به گفته مرتضی طهماسبی، دادستان عمومی و انقلاب پیشوا این فرد مسلح به سرعت دستگیر شد.

کد خبر 5060849.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی پیشوا درگیری مسلحانه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین وی، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر بواسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.

وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار محترم و سایر مسئولین بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کار‌ها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین محترم استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم خاطر نشان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بستر‌های امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی – علیه السلام – پرداخت و اظهار داشت: امام مجتبی – علیه السلام – می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

دیگر خبرها

  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • لحظه عملیات تیراندازی علیه صهیونیستی‌ها در کرانه باختری
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • تصاویر تیراندازی مستقیم به یک پیرمرد فلسطینی