Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:04:03 GMT

دستگیری عامل سرقت مسلحانه در دشتی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۸۹۴

دستگیری عامل سرقت مسلحانه در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سرهنگ جهانبخش صیادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در بخش کاکی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در بخش کاکی شهرستان دشتی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستاهای بخش کاکی این شهرستان اعتراف کرد، ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ صیادی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت مسلحانه آگاهی پلیس سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد