Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:02:31 GMT

والورده: تمام حواس مان به بازی با اینتر است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۸۹۷

والورده: تمام حواس مان به بازی با اینتر است

فده والورده امروز هم درخشید و برای رئال گل زد تا کهکشانی ها با روحیه به بازی با اینتر برسند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در ورزشگاه دی استفانو توانست 4-1 بر اوئسکا پیروز شود و به صدر لالیگا برگردد. فده والورده که در ال کلاسیکو هم گل زده بود، امروز نیز گلزنی کرد تا اکنون با سه گل بهترین گلزن رئال در لالیگا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره اروگوئه ای در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از پیروزی تیم و گلزنی خوشحالم. ما خوب تمرین می کنیم ولی برخی مواقع اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود. فصل جاری در لیگ قهرمانان به خصوص نتوانسته ایم خوب کار کنیم ولی وقتی به خودتان اطمینان داشته باشید، شرایط بهتر خواهد شد. امروز بار دیگر ثابت کردیم که چه تیم خوب و منسجمی هستیم.»

 

والورده ادامه داد:« واقعیت این است که بازی حساسی برابر اینتر پیش رو داریم و تمام توجه مان روی این بازی است. برتری بر اوئسکا هم حیاتی بود تا با روحیه خوبی به بازی چهارشنبه برسیم. پیروزی همیشه و تحت هر شرایطی حس مثبتی به تیم تزریق می کند.

 ما تیم خوبی هستیم و همه سخت تلاش می کنند تا کمک موثری برای تیم باشند. اگر برابر اینتر در زمین باشیم، تمام انرژی خودم را برای پیروزی تیم می گذارم.»

فدریکو والورده رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدریکو والورده رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند

الساندرو کاستاکورتا گفته بود لائوتارو مارتینز مرد بازی های بزرگ نیست 

طرفداری | لائوتارو مارتینز ضمن قبول نداشتن صحبت های الساندرو کاستاکورتا گفت مشکلی با حضور در المپیک 2024 پاریس ندارد. 

لائوتارو مارتینز با TYC SPORT مصاحبه‌ای انجام داد:

حضور در المپیک 2024؟ اگر ماسکرانو بخواهد روی من حساب کند، در دسترس خواهم بود. برای پوشیدن لباس آرژانتین که از بچگی رویایم بوده، کار و تلاش می کنم. اما همه چیز به من بستگی ندارد (اشاره به نیاز داشتن مجوز اینتر). 

وضعیتم در اینتر؟دوران فوق العادهای را در اینتر می گذرانم. حقیقت این است حتی با توجه به تاریخچه‌ای که اینتر با آرژانتینی ها دارد، دوران حرفه ای خود را اینگونه تصور نمی کردم. در عوض این فرصت شگفت انگیز را به دست آوردم و شش سال است در اینتر حضور دارم. برایم بسیار مهم است با این باشگاه تاریخ سازی کنم. روزانه کار و تلاش می کنم و امیدوارم با ادامه این مسیرم در باشگاه، به خوشحال کردن هوادارانی که از همان لحظه اول ورودم رفتاری باورنکردنی با من داشته اند، ادامه دهم. همیشه به دنبال این بوده ام تمام توانم را بگذارم، این وظیفه من است.

الساندرو کاستاکورتا پس از حذف اینتر از لیگ قهرمانان گفته بود انتظارش از لائوتارو مارتینز بیشتر است و او باید در بازی های مهم خودی نشان دهد. ایل تورو در این مورد نیز گفت:

آنچه کاستاکورتا در مورد کم تاثیر بودنم در بازی های مهم گفت درست نیست. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان که یکی از مهم ترین بازی های تاریخ هر دو باشگاه بود گلزنی کردم که او این موضوع را به حساب نمی آورد. از او دعوت می کنم دوباره آن گل را تماشا کند. نه فقط این، بلکه دیدن بسیاری از مسابقات بزرگ دیگری که در آنها بازی کردم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • کشور داری، برنامه و حواس جمع می خواهد
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت