Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش‌بینی می‌شود ۱۴ هزار نفر در استان به ویروس کرونا در ۶ ماهه دوم سال جاری مبتلا شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فریدون رحمانی در دویست و نود و نهمین جلسه علنی شورا با اشاره به وضعیت بحرانی استان اظهارداشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان مردم و مسئولان همراهی لازم را داشتند و بیماری به خوبی کنترل شد و تا مردادماه میزان مرگ و میر در استان کمتر از کشور بوده و تمامی آمار به صورت واقعی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

338 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند/ برگزاری مراسمات در استان ممنوع استمحدودیت‌های ویژه کرونایی به هرمزگان بازگشتسخنگوی ستاد کرونا استان البرز: محدودیت گروه دوم کرونایی در نظرآباد اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود طرح قرنطینه یک ماه در استان اجرا شود، افزود: می‌طلبد مجوزات لازم برای قرنطینه کامل استان اخذ و اطلاع‌رسانی شود تا مردم اقلام ضروری خود را تهیه کنند تا مجبور به حضور در بیرون از خانه نشوند. نتیجه قرنطینه استان را می‌توان به استان‌های دیگر نیز تعمیم داد.

رحمانی با اشاره به پیش‌بینی مبتلایان ناشی از کرونا در6 ماهه دوم سال جاری گفت: اگر طرح قرنطینگی در استان اجرا نشود پیش‌بینی می‌شود 14 هزار نفر مبتلا به ویروس در بیمارستان‌های استان بستری و 1400 نفر فوتی داشته باشیم که این برای استان بسیار خطرناک است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: با تدابیر و کار درست می‌توان استان را مانند یک نگین در کشور درخشان کرد بنابراین می‌طلبد از معتمدین و مسئولان و منتخبین مردم درخواست شود پیام ما را به مردم برسانند تا همچون گذشته با رعایت پروتکل‌ها جان خودشان را نجات دهند، مهمانی نروند و کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.

بیشتر بخوانید

محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش از رانندگان خواست: با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم