Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@13:05:02 GMT

ابتلا وزیر کشور ترکیه به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۰۲۵

ابتلا وزیر کشور ترکیه به کرونا

به گزارش افکارنیوز،

وزیر کشور ترکیه از ابتلای خود و خانواده‌اش به کرونا و بستری شدن در بیمارستان خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه در توییتی نوشت که خود و خانواده اش پس از آزمایش مثبت ابتلا به کووید-19  در بیمارستان تحت درمان هستند. وی با اشاره به  اینکه آزمایش  کرونای همسر و دخترش نیز مثبت بوده، از بهبودی حال آن‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویلو گفت که وی و خانواده‌اش پس از احساس بیماری در دوشنبه گذشته با توصیه پزشک در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

در ترکیه، طی 24 ساعت گذشته  78 نفر از شهروندان این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. تا کنون به 10 هزار و 177 نفر در ترکیه به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته‌اند. در 24 ساعت گذشته نیز  2322 مورد جدید ابتلای جدید به کرونا  شناسایی شد.

چندی قبل صلیب سرخ جهانی با به صدا در آوردن زنگ خطر برای اروپا نسبت به همه‌گیری کرونا و لزوم اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت‌ها  هشدار داد.  صلیب سرخ جهانی مستقر در «ژنو»  اعلام کرد که آزمایش کرونای بیش از هفت میلیون نفر در اروپا مثبت اعلام شده است. «بریژیت ابستین» رئیس صلیب سرخ  اروپا با هشدار در این زمینه بر لزوم اقدامات جامع، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات، ماسک زدن، شستن دست و قرنطینه شخصی در صورت بیماری تاکید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا وزیر کشور ترکیه ترکیه کرونا وزیر کشور ترکیه کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری

وزیر نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید در برخی مناطق کشور طی هفته جاری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات سیل مورد توجه جدی قرار گیرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در نشست مدیران ارشد صنعت آب کشور گفت: خوشبختانه سیل حادث شده روزهای گذشته در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور با پیش‌بینی‌های دقیق و اطلاع‌رسانی‌های به موقع، کمترین خسارات را به همراه داشت.

وزیر نیرو اهمیت پیش‌بینی‌های دقیق و به موقع شرایط جوی بر کاهش خسارات احتمالی، را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورت عدم مدیریت به موقع منابع سدها در بارش‌های سیل‌آسای هفته گذشته و عدم صدور اخطارها و هشدارهای لازم، بارش‌های رخ داده با وقوع سیل بزرگی همراه می‌شد که ظرفیت ایجاد خسارات جانی و مالی گسترده را داشت.

وزیر نیرو در ادامه تاکید کرد: ارائه خدمات آب و برق در شرایط ایجاد شده به خوبی تحت مدیریت و کنترل درآمد و پایش لحظه‌ای و مدیریت شرایط باید همواره مدنظر قرار گیرد تا مشکلی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه بارش‌های خوبی در روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور به ثبت رسید، افزود: بر این اساس پنج تا 6 سد کشور سرریز شد؛ این در شرایطی است که کمترین خسارت‌های مالی و جانی در این زمینه رخ داد.

محرابیان در ادامه به پیش‌بینی بارش‌های شدید در دیگر نقاط کشور از جمله استان های کرمان و یزد در هفته جاری اشاره کرد و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان