Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی درباره مواضع نسنجیده رئیس جمهور فرانسه بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی درباره  مواضع نسنجیده رئیس جمهور فرانسه بیانیه ای را صادر کردند.متن این بیانیه به شرح زیر است:

پیامبر رحمت؛ حضرت محمد مصطفی(ص) قبله دل های میلیاردها مسلمان و انسان آزاده در سراسر دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مصدّق انبیای پیشین و ادامه آیین حنیف ابراهیم(س) بود و سراسر قرآن تکریم و تعظیم انبیاء الهی است. از این رو است که مسلمانان راستین همواره به دیده عظمت و ابراهیمی به انبیای الهی می نگرند.

اما مع الاسف در دنیای امروز شاهد این هستیم که ذیل شعارهایی زیبا، اندیشه‌های خطرناک پنهان شده اند و با سوءاستفاده از زیباترین مفاهیم انسانی و الهی همچون آزادی ، به تولید و انتشار نفرت می‌پردازند.

توهین به انبیاء به بهانه آزادی بیان امری سخیف است و تایید و تمجید از این بی اخلاقی ها توسط سیاستمداران گناهی نابخشودنی است که یادآور عقاید مرتجعانه و فاشیستی است.

رئیس جمهور فرانسه امروز باید پاسخ دهد چگونه در کشوری که با شدیدترین رفتارهای چکشی با نه منتقدان، بلکه سوال کنندگان از هولوکاست برخورد می‌کند، چگونه به خود اجازه می‌دهد تا به بهانه آزادی بیان از توهین مکرر یک نشریه به پیامبر اسلام(ص) حمایت کند؟

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ضمن رصد دقیق این نفرت پراکنی ها به رئیس جمهور فرانسه و دنبال کنندگان این سیاست خطرناک هشدار می دهد که بازی با احساسات میلیاردها مسلمان عواقبی خطرناک خواهد داشت و هر آن که خشم بکارد، طوفان درو خواهد کرد.

ما ضمن برائت و اعلام انزجار از این رفتار نزادپرستانه،جوانان کشورهای اسلامی و محققان و پژوهشگران عزیز را در سراسر دنیا به مطالعه بیشتر و گفت و گوهای عالمانه با علمای اسلام فرا میخوانیم تا ان شاء الله سد محکمی در برابر سیاستمداران مزدور صهیونیسم باشند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیرویچ عضو و رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیروویچ عضو مسلمان و رئیس دوره‌ای شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز سه شنبه ۴ اردیبهشت در محل ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا بچیروویچ ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به سفیر کشورمان خوش آمد گفت و آرزو کرد در مدت ماموریت وی روابط دوکشور بیش از پیش توسعه یابد.
وی گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به مردم بوسنی و هرزگوین همواره در خاطره مردم این کشور به نیکی ماندگار است. سپس ضمن ارائه توضیحاتی در باره نسل کشی در سربرنیتسا در سال ۱۹۹۵ خواستار حمایت کشور‌های اسلامی از قطعنامه محکومیت نسل کشی که در مجمع عمومی سازمان ملل در معرض رای گیری قرار خواهد گرفت، شد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان نیز گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حاکمیت ملی و همزیستی مسالمت آمیز در بوسنی و هرزگوین است و خواستار توسعه همه جانبه روابط دو کشور شد. در پایان سفیر کشورمان چند کتاب ترجمه شده به زبان بوسنیایی از جمله دیوان حافظ و الهی نامه عطار نیشابوری را به رییس جمهور بوسنی و هرزگوین هدیه کرد.
دنیس بچیروویچ نیز کتاب خود را به سفیرمان هدیه داد. او در ابتدای کتاب نوشت: تقدیم به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ابوذر ابراهیمی ترکمان به نشانه توجه و احترام.

دیگر خبرها

  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • آزادی بیان به سبک فرانسه
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا