Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:00:26 GMT

کلن 1 - 2 بایرن؛ پیروزی با درخشش آلمانی ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۰۷۳

کلن 1 - 2 بایرن؛ پیروزی با درخشش آلمانی ها

بایرن مونیخ توانست در خانه کلن با نتیجه 1-2 به برتری دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر در بوندسلیگا روی نوار پیروزی قدم برمی دارد، امروز کار دشواری برای غلبه بر کلن داشت و با دو گل توماس مولر و سرژ گنابری در مقابل تک گل دومینیک درکسلر به برتری دست یافت.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله در دقیقه 13 به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برخورد ضربه سر سرژ گنابری به دست مدافع کلن، این تیم ضاحب یک ضربه پنالتی شد که توماس مولر علیرغم تشخیص صحیح دروازه بان حریف موفق به گلزنی شد.

 

 

 

دقایقی بعد و روی یک موقعیت ایستگاهی بود که کلن فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل تساوی پیدا کرد، اما ضربه جاکوبس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 26 و روی همکاری لروی سانه و نیکلاس سوله بود که بایرن مونیخ می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه لروی سانه در اختیار تیمو هورن قرار گرفت.

 

اما در اواخر نیمه اول بایرن مونیخ موفق شد به گل دوم هم دست پیدا کند. روی پاس جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری در سمت راست صاحب موقعیت شده و با حرکت به سمت وسط و ضربه ای دقیق با پای چپ توانست گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند و در نهایت بایرن مونیخ با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که بایرن تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت، اما تیمو هورن به زیبایی موفق شد ضربه سر سرژ گنابری را مهار کند. در دقیقه 57 جاکوبس بعد از گذر از سد بنجامین پاوارد در مقابل دروازه بایرن مونیخ صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال چری باز هم این کلن بود که موقعیت خطرناکی روی دروازه بایرن مونیخ ایجاد کرد، اما ضربه سر جاکوبس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 جاکوبس با ارسالی تماشایی باز هم برای تیمش خلق موقعیت کرد، اما توپ به تیلمان نرسید و این فرصت از دست رفت. اما در دقیقه 83 کلن به گل رسید. ضربه تیلمان در بین راه به دومینیک درکسلر برخورد کرد و وارد دروازه شد. گل ابتدا آفساید اعلام شد، اما داور بعد از بازبینی حکم به سالم بودن گل داد. در ادامه تلاش کلن برای زدن گل تساوی بی نتیجه بود و بایرن مونیخ با نتیجه 0-2 به برتری رسید.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ سرژ گنابری اما ضربه گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نای شهر مونیخ در حالی میزبان آرسنال بود که بازی رفت در لندن با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود و باوارایی‌ها با یک گل در بازی برگشت حریف را شکست دادند و صعود کردند.

در نیمه اول بازی بایرن مونیخ با رویکردی هجومی ظاهر شد و چندین‌بار قصد داشتند به دروازه توپچی‌ها نزدیک شوند، اما دفاع خوب شاگردان میکل آرتتا مانع از این اتفاق شد.

نیمه دوم هم با حملات بایرن آغاز شد. در ابتدای نیمه ضربات لئون گورتزکا و رافائل گریرو به تیر‌های افقی و عمودی دروازه خوردند و با بدشانسی تبدیل به گل نشدند.

مقاومت آرسنالی‌ها بالاخره در دقیقه ۶۳ از بین رفت. روی یک ضدحمله پاس لروی سانه در سمت راست از همه گذشت و در طرف مخالف به رافائل گریرو رسید. در حالی‌که بازیکنان آرسنال در محوطه جریمه به هم ریخته بودند، ستاره پرتغالی توپ را به روی دروازه ارسال کرد و در آنجا کیمیش از کمند مدافعان آرسنال گریخت و با یک ضربه سر شیرجه‌ای و فوق‌العاده دروازه مهمان را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت بایرن مونیخ بعد از چهار سال غیبت دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حسرت آرسنال برای صعود به این مرحله ۱۵ ساله شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟