Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به جهش تولید نامگذاری شده خروج سالانه 62 میلیون دلار ارز از کشور تنها به واسطه بی توجهی خودروسازان به نوآوران قطعه‌سازی است. پیشنهاد ایجاد محدودیت‌های شدید در تهران بجای قرنطینه اصلاح طلبان دست از هراس افکنی بر نمی دارند معصومی: با اهانت به پیامبر اسلام(ص) حقارتشان را فریاد می زنند درگیری قلعه نویی با شاگرد سابق؛ پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر با دبل امیری/ درخشش منشا برابر هم تیم های سابق

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد

 منیری  با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای تولید می‌شود گفت: با توجه به ارزش غذایی خوبی که در این محصول وجود دارد و همچنین ظرفیت مناسب قارچ برای جایگزین شدن گوشت به عنوان یک پروتئین تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تولید قارچ کسب‌وکاری است که از بهره‌وری بالایی برخوردار است اضافه کرد: براساس آمار‌های موجود برای تولید یک کیلوگرم قارچ به کمتر از ۲۰ لیتر آب نیاز است و با توجه به اینکه تولید قارچ خوراکی در فضای بسته و مدیریت‌پذیر انجام می‌شود باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغالزایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول می شود.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴ واحد تولید قارچ دکمه‌ای صنعتی و بیش از ۳۰ واحد تولید خانگی فعال وجود دارد افزود: شهرستان بستان آباد به دلیل آب و هوای خاص خود و نزدیکی به مرکز استان و شهرستان‌های همجوار از لحاظ بازار مصرف مناسب تولید قارچ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن عسل سالانه در استان فارس تولید می‌شود