Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:58:11 GMT

دو مدافع چپ استقلال به مس‌رفسنجان می‌رسند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۰۹۶

دو مدافع چپ استقلال به مس‌رفسنجان می‌رسند؟

دو مدافع چپ استقلال از نظر بدنی عقب هستند وهمین موضوع موجب نگرانی کادرفنی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه حضور محمد نادری و هرویه میلیچ در پست دفاع چپ استقلال برای لیگ بیستم تا حد زیادی خیال هواداران را برای این پست راحت کرده، اما با توجه به دیر اضافه شدن این دو بازیکن نگرانی هایی درباره وضعیت شان برای هفته های ابتدایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نادری ستاره جدید آبی ها از امروز به تمرینات اضافه شد و به طور اختصاصی کارش را شروع کرد. میلیچ هم قرار است امشب به تهران برگردد و از فردا تمریناتش را شروع کند. مساله مهم اما این است که دو بازیکن مذکور مدت زیادی از تمرینات و مسابقات دور بودند و حتی در بازی های دوستانه استقلال نیز شرکت نداشتند. از این رو آنها باید مدتی به طور اختصاصی بدنسازی کنند تا به شرایط جسمانی سایر نفرات برسند.


در چنین شرایطی ممکن است با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی اول استقلال در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان باقی نمانده نادری و میلیچ نتوانند در این بازی کنار تیم شان باشند.
البته استقلال در پست دفاع چپ یک جوان آماده و سرحال به نام متین کریم زاده را نیز در اختیار دارد که در صورت لزوم می‌تواند به میدان برود و کارش را جلو ببرد. با شرایط کنونی نیز احتمال فیکس شدن کریم زاده مقابل مس رفسنجان وجود دارد.

استقلال تهران محمد نادری هروویه میلیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد نادری هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی مانند هر سال بهترین بازیکنان در سال ۱۴۰۲ را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند.

آرمین سهرابیان، مدافع گلزنر استقلالی ها از سوی این برنامه به عنوان بهترین مدافع را دریافت کرده است. انتخاب بازیکنان استقلال از سوی این برنامه در روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و باعث شده این باشگاه در بیانیه‌ای با استناد به آرای نوروز فوتبالی، از عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب اصلی تیم ملی انتقاد کند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888461

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید