Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حاجیانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه‌های تب‌سنجی ویژه کرونا فعالیت خود را در مبادی ورودی شهرها از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ آغاز کرده‌اند که تا پایان فروردین ۱۳۹۹ فعال هستند.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۵۸۰ امدادگر، نجات‌گر، اعضای جوانان و داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان بوشهر فعالیت‌های مربوط به پایگاه‌های تب‌سنجی و پیشگیری از کرونا را در طول دو ماه طرح غربالگری مسافرین در مبادی ورودی شهر انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با تلاش معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر، ۸۲۶ بسته حمایتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال ویژه خانوارهای متأثر از کرونا در مناطق کم برخوردار استان بوشهر توزیع شده است.

خدمات دهی به ۹۶۵ هزار مسافر

وی گفت: ۹۶۵ هزار نفر از مسافرین در مبادی ورودی شهرها در قالب ۳۵۶ هزار و ۵۵۰ خودرو در اسفند ۱۳۹۸ لغایت پایان فروردین ۱۳۹۹ از خدمات عام المنغعه جمعیت هلال احمر استان بوشهر بهره برده‌اند.

حاجیانی در ادامه از تست تب سنجی ارباب رجوع‌ها در همه شعب هلال احمر استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خبر داد و افزود: در حال حاضر طرح آمران سلامت با محوریت درخواست از مردم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در دست اجرا است که از تاریخ پنجم آبان تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

وی گفت: ۴۰ پایگاه هلال احمر در سطح استان و محل‌های پر تراکم شهرها جهت تشویق مردم به زدن ماسک و همچنین توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده به مردم در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از تهیه و توزیع تعداد ۳۰ هزار عدد ماسک و تعداد سه هزار عدد الکل ضد عفونی خبر داد و افزود: این مواد برای افراد دارای بیماری خاص با هماهنگی انجمن بیماری‌های خاص توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام و توزیع شد.

توزیع ماسک و الکل

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامتی کارکنان جمعیت هلال احمر، توزیع ماسک و الکل ضد عفونی توسط معاونت درمان، بهداشت و توانبخشی به صورت هفتگی و ماهانه بین کارکنان جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام می‌پذیرد.

حاجیانی ضمن تشکر از عوامل اجرایی طرح آمران سلامت گفت: با همت روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر اطلاع رسانی و نصب پوستر، بنر در فضای محیطی و مجازی در سراسر استان بوشهر در حال تلاش هستند، دبیرخانه طرح آمران سلامت در معاونت امور جوانان استان بوشهر راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ابلاغی سازمان جوانان با موضوع نذر سلامت توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده جهت اماکن مذهبی و هیئت‌های عزاداری به تعداد ۱۵ هزار نفر از عزاداران خدمات بهداشتی ارائه شده است.

کد خبر 5060864

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر استان بوشهر بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر اردبیل جمعیت هلال احمر استان بوشهر توزیع ماسک ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان