Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:18:07 GMT

یک بازیکن از استقلال کم و به پرسپولیس اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۱۶۹

یک بازیکن از استقلال کم و به پرسپولیس اضافه شد

به گزارش ایرنا، در دهمین روز از آبان‌ماه، بسته ورزشی ایرنا با حال و هوای سرخابی‌های پایتخت و اتفاقات اخیر این دو تیم تقدیم شما می‌شود. همراه ما باشید.

سمیعی: قهرمانی آسیا نخستین هدفم در پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: نخستین هدف من، قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است که با کمک همه هواداران و پیشکسوتان باید به این مهم دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطلاع از جزییات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

«شریفی» به پرسپولیس پیوست

 «محمد شریفی» بازیکن سابق سایپا با امضای قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. ادامه این خبر را را در اینجا مطالعه کنید.

«زکی‌پور» از استقلال کنار گذاشته شد

«میلاد زکی‌پور» با نظر سرمربی استقلال از این تیم کنار گذاشته شد و باید به فکر تیم جدیدی باشد. اطلاعات بیشتر در اینجا موجود است.

دستورالعمل بهداشتی لیگ برتر فوتبال ابلاغ شد

«حیدر بهاروند» رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال دستورالعمل‌های بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد. روی اینجا کلیک کنید و ادامه خبر را بخوانید.

این قسمت مس رفسنجان؛ سورپرایز احتمالی لیگ بیستم

مس رفسنجان با توجه به عملکرد جالب در بازی‌های پیش فصل و همچنین مهره‌هایی که به خدمت گرفته، می‌تواند سورپرایز فصل پیش‌روی فوتبال ایران باشد. جزییات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

علت دعوت نشدن سعید و سامان عبدولی به تیم ملی مشخص شد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملاک و معیار دعوت به اردو، براساس آخرین مسابقات داخلی برگزار شده در ایران بود و بیشتر نفرات اردونشین، کشتی گیران منتخب جام تختی شیراز که سال گذشته برگزار شد، بودند. در اینجا می‌توانید توضیحات تکمیلی را مطالعه کنید.

این قسمت ماشین‌سازی؛ ارزان، جوان و ناشناخته

 ماشین‌سازی خیل عظیمی از ستاره‌های خود را از دست داد و نفرات جایگزین اکثرا همانند سرمربی‌ این تیم از لیگ یک به خدمت گرفته شدند. ادامه خبر را در اینجا ببینید.

شاگردان یحیی با پیروزی به استقبال لیگ بیستم رفتند

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ بیستم برابر گل‌گهر قرار گرفت و این مسابقه را با برتری پشت سر گذاشت. در اینجا شاهد ادامه این خبر باشید.

آب پاکی گواردیولا روی دست بارسلونا؛ «دوران من در نیوکمپ تمام شده است»

«پپ گواردیولا» باردیگر با تاکید بر تمایل خود برای ادامه حضور در لیگ برتر جزیره، شایعه بازگشت احتمالی به باشگاه اسبق خود یعنی بارسلونا را رد کرد. روی اینجا کلیک کنید و ادامه خبر را بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال پپ گواردیولا حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال پپ گواردیولا حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال سایپا باشگاه پرسپولیس استقلال پپ گواردیولا حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال سایپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری از اهمیت فوتبال پایه و دوران حضور نسل طلایی استقلال در فوتبال پایه این باشگاه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

خسرو حیدری درباره پیشنهاداتش برای مدیریت در فوتبال پایه گفت: زمان آجرلو از من خواستند که آکادمی باشگاه استقلال را بگیرم اما قبول نکردم، با شرایطی که می‌دانستم از آکادمی و مشکلاتی که وجود داشت از ایشان قبول نکردم که مدیر آکادمی شوم، در چند سال اخیر این پیشنهاد به من داده شد، حتی آقای اولیایی به من گفتند که دبیرستان فوتبال با برنامه و هدفمند ایجاد شود که آکادمی به معنای واقعی آکادمی شود، وقتی که بودجه مشخصی نباشد مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، واقعا حیف است که آکادمی استقلال و پرسپولیس بازیکن به فوتبال معرفی نمی‌کند.

حیدری درباره رویکرد تیم‌های فوتبال پایه ایران گفت: تیم سپاهان با بودجه مشخص روی تیم های پایه کار می‌کند، استقلال تیم پایه‌اش قهرمان می‌شود اما بازیکنانش جدا می‌شوند، پنج شش بازیکن آکادمی استقلال با بزرگسالان کار می‌کردند که ساپینتو گفت اگر بمانم آنها را به تیم اضافه می‌کنم اما آخر فصل همه آنها از تیم پایه استقلال جدا شدند و خیلی راحت رفتند، هیچکس هیچ قراردادی با آنها نبست، حتی به مدیریت وقت گفتم با آنها قرارداد ببندند اما آنها حتی برای سرمربی تیم بزرگسالان هم برنامه ای نداشتند!

حیدری درباره تیم جوانانان استقلال که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد گفت: سه چهار بازیکن مطرح شدند اما تعدادی از آنها بالا نیامدند، من، مجتبی جباری،آندو و وحید طالبلو که در تیم جوانان و امید‌ها بود بازیکنانی بودیم که به سطح بالا رسیدیم، تیم ما قهرمان شد و در تمام رده‌های تیم های ملی پایه بازی کردم، اختلاف سطح تیم ما با بقیه تیم‌ها خیلی اختلاف داشت، مجتبی جباری به شکلی بازی‌ می‌کرد که به او ‌می‌گفتند کامپیوتر، یک شکلی بازی ‌می‌کرد که می‌توانم بگویم یکی از بهترین هایی بود که کنار او بازی می‌کردم!

حیدری در واکنش به اینکه در آن زمان پولی هم دریافت می‌کرده است گفت: هیچ دریافتی وجود نداشت، یادم می‌آید که قهرمان شدیم 10 هزار تومان به ما پاداش دادند.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس