Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمسلم اکوانیان رئیس شرکت گاز کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: شرکت گاز شهرستان کهگیلویه در خدمت به مردم شهر دیشموک از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی  با بیان  اینکه برخورداری  مردم دیشموک از نعمت گاز بیشتر از خود مردم شهر دیشموک ما مسوولان را خوشحال کرده است، عنوان کرد: در شهر دیشموک تا به حال بیش از 1400 کنتور گاز نصب گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکوانیان عنوان کرد: هر آن که در شهر دیشموک درخواست کنتور گاز را به شرکت گاز داده باشد به درخواست آنها رسیدگی و کنتور گاز آنها نصب گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرف شرکت گاز شهرستان کهگیلویه هیچ مانعی جهت نصب کنتور گاز و علمک‌گذاری وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد از طرف شهرداری مانع دارند که اگر مانع خود را رفع کرده باشند برای آن دسته منازل فاقد علمک، علمک‌گذاری خواهد شد.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: هر شهروند دیشموکی که از طرف شهرداری نامه رفع موانع داشته باشد به اداره گاز مراجعه کند تا در اسرع وقت علمک‌گذاری و نصب کنتور گاز انجام شود.

وی به خبر منتشر شده از خبرگزاری فارس در خصوص کنتور گاز رایگان اشاره کرد و گفت: امیدوارم رسانه‌ها با تعامل با ادارات در رفع مشکلات هم گام و هم قدم باشند و اگر در جایی مشکلات وجود داشته باشد نقد را می‌پذیریم و بر رفع آن تمهیدات لازم را به کار می‌گیریم.

اکوانیان در ادامه افزود: وعده رایگان انشعاب گاز در دیشموک و چاروسا در حال انجام است و نامه مربوط به پول تخصیص داده شده به انشعاب گاز رایگان در سال 99  ابلاغ شده و به زودی به مردم دیشموک و چاروسا اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون قسط کنتور گاز پرداخت نموده‌اند در آینده از قبض مصرفی آنها محاسبه و کسر می‌گردد.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: مردم معارضات مربوط به گاز خود را با همکاری شهرداری برطرف کنند تا در اسرع وقت شرکت گاز شهرستان کهگیلویه به آنها خدمات‌رسانی نماید.


انتهای‌پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز شهرستان کهگیلویه رایگان ابلاغ شرکت گاز شهرستان کهگیلویه شهر دیشموک کنتور گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز