Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رامین پاشایی گفت: امکان شناسایی مکان کاربران از طریق استوری اینستاگرام یا عکس پروفایل امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایمنا، چندسال گذشته اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری ۲۴ ساعته تصاویر را به نام استوری منتشر کرد، استوری اینستاگرام راهی است برای اینکه هرچه سریع‌تر بتوانید لحظات‌تان را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید و از روز خود، یک داستان بسازید و با افزودن نوشته‌ها و استیکرهایی آن را بامزه کنید اما این روزها صحبت‌هایی شنیده می‌شود از اینکه عکس فرزند خود را در استوری یا حتی پروفایل نگذارید چراکه ممکن است افراد سوءاستفاده‌گر از روی آنها مکان و لوکیشن شما را تشخیص دهند و فرزند شما را بدزدند یا حتی مزاحمت‌های دیگر ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ضمن تکذیب این موضوع گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر دزدیده شدن کودکی از روی عکس و فیلم استوری اینستاگرام یا پروفایل صفحات مجازی به پلیس فتا گزارش نشده است.

وی افزود: بنده این موضوع را تکذیب و رد می‌کنم چرا که امکان رخ دادن چنین اتفاقی وجود ندارد البته شاید بتوان از طریق عکس موقعیتی که فرد در آن قرار گرفته است را شناسایی کرد اما به صورت دقیق نیست و خطری کاربر را تهدید نمی‌کند.

سرهنگ پاشایی به برنا گفت: به تمام خانواده‌ها توصیه می‌کنیم عکس‌های خصوصی خود را که موقعیت‌شان مشخص است به اشتراک نگذارند و به فرزند خود آموزش دهند چنین اقدامی را در شبکه‌های مجازی انجام ندهند.

کد خبر 452810

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پليس فتا اینستاگرام ردیابی لوکیشن استوری اینستاگرام خانواده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد