Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مهمترین پروژه فرامنطقه ای شهر تهران، امروز میزبان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، شهردار منطقه21 و شهردار باغستان بود تا از نزدیک با روند اجرای پروژه آشنا شوند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران فعال بودن پروژه را با توجه به شرایط اقتصادی، نشان از پویایی آن دانست و در این خصوص از مدیریت شهری منطقه21 و مدیران اجرایی آن تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح_سه راهی شهریار را به دلیل رفع معضل ترافیکی جنوب غرب تهران و هموار کردن مسیر به سمت شهرهای همجوار جزء پروژه های مهم شهری تهران عنوان کرد که مورد توجه ویژه مدیران استانی قرار دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با ابراز خرسندی از تامین اعتبار مالی باقی مانده طرح گفت: با ابلاغ اعتبار جدیدی که به شهرداری تهران در حوزه تکمیل این پروژه و تامین منابع مالی مورد نیاز آن انجام گرفته، این نوید را به همشهریان می دهیم که زیر گذر غیرهمسطح بزرگراه فتح_باغستان در سه ماهه ابتدایی سال1400 افتتاح خواهد شد.
در ادامه رضا رجب زاده شهردار منطقه21 گفت: تلاش مدیریت شهری این منطقه بر آن است تا زیرگذر بزرگراه فتح_سه راهی باغستان(شهریار) به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد تا شهروندان با سهولت و آرامش از این محور تردد کنند.
او همچنین افزود: آمار بالای سفرهای درون شهری و برون شهری در کلانشهر تهران و ایجاد ترافیک و آلودگی هوا همگی گواه روشنی است که نمی توان مشکلات شهرهایی مانند شهریار، باغستان، رودهن و بومهن را جدا از تهران دانست؛ از این نظر مدیریت شهری می بایست جلوتر از مردم حرکت کند و در ایجاد زیرساخت ها پیشگام باشد.
رجب زاده افزود: با بهره برداری از این پروژه مهم، بزرگ و فرامنطقه ای، آرزوی 25ساله ساکنان شهریار و باغستان تحقق می یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزرگراه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴