Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:22:59 GMT

بازرسان اتاق اصناف همواره بازار را رصد می کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۴۹۱

بازرسان اتاق اصناف همواره بازار را رصد می کنند

نائب رئیس اتاق اصناف در خصوص مقابله با احتکار کالاهای اساسی تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف همواره بازار را رصد می کنند و بازرسی مستمر از انبارها، خرده فروشی ها و عمده فروشی ها انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ابراهیمی نیا نائب رئیس اتاق اصناف در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص مقابله با احتکار کالاهای اساسی تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف همواره بازار را رصد می کنند و بازرسی مستمر از انبارها، خرده فروشی ها و عمده فروشی ها انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طی ۳ ماه گذشته  ۳۴ هزار واحد خرده فروش و  ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد عمده فروش از سوی بازرسان اتاق اصناف رصد شده اند و در کارگروه مشترک با تعزیرات موفق به کشفیاتی در بخش احتکار کالاهای اساسی شده ایم و در یک مورد شاهد انبار گوشت تاریخ مصرف گذشته هم بوده ایم .

ابراهیمی نیا بیان کرد: اتاق اصناف با کمک تعزیرات و مراجع ذی صلاح اقدامات مناسبی در حوزه مقابله با احتکار انجام داده و  تسهیلاتی در گمرکات  برای ترخیص کالاها به خصوص در بخش روغن در نظر گرفته شده است بنابراین از این هفته شاهد بهتر شدن شرایط خواهیم بود.

این مقام مسئول  تاکید کرد:  از بین ۴ هزار واحد‌ عمده فروش بازرسی شده تنها ۴۰۰ واحد یعنی ده درصد تخلف کرده اند و هر کالایی که در انبار‌ها باشد به معنی احتکار نیست.

نائب رئیس اتاق اصناف گفت: اصناف در حلقه آخر توزیع هستند. عمده فروش ها و تجار باید رصد شوند نه خرده فروشی که کاسب است و نمی‌تواند کالا در حجم زیاد انبار کند. معیار فروش  در خرده فروشی ها، قیمت سازمان حمایت است و اصناف فاکتور فروش دارند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت و بازرسی تیم بازرسی بازرسی بازرسان اتاق اصناف خرده فروشی عمده فروش خرده فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دلیل تخلفات گران فروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

کد خبر 6082759

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳ در گیلان
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟