Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار فارس گفت: هرچند که وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا نارنجی اعلام شده ولی شیوع بیماری روبه افزایش است بنابراین نیازمند گرفتن تصمیمات سختگیرانه‌تری در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت الله رحیمی شامگاه شنبه در جلسه شورای ادارای استان فارس با بیان اینکه کشور ایران مانند بقیه کشورهای جهان درگیر بیماری کرونا است و استان فارس نیز در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد، اظهار داشت: هرچند که وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا نارنجی اعلام شده ولی شیوع بیماری روبه افزایش است بنابراین نیازمند گرفتن تصمیمات سختگیرانه‌تری در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر فشار زیادی روی کادر درمان فارس است و ورودی بیماران مبتلا به کرونا زیاد و خروجی آنها کم است به همین دلیل بیماری در نوبت بستری در بخش آی سی یو بیمارستان‌های فارس هستند، عنوان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی فارس اگر نیازمند نیرو و پرسنلی هستند ما آمادگی داریم که از طریق دستگاه‌های اجرایی این نیروها را تامین کنیم تا کادر درمان اندکی استراحت کنند.

استاندار فارس با اشاره به تلاش معاندان و دشمنان برای ایجاد نارضایتی در مردم، گفت: تکلیف یکایک ما خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم است مدیران دستگاه‌های دولتی حتی اگر نمی‌توانند مشکلی را حل کنند در بین مردم حضور یابند و صحبت‌های مردم را بشنوند زیرا همین همدلی با مردم گره‌ گشا است.

سایه مخرب کرونا بر سر اشتغال استان فارس؛ پلمب اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتیگلستان وارد وضعیت قرمز کرونایی شد/‌برگزاری هرگونه مراسم‌ ممنوع استمحدودیت‌های ویژه کرونایی به هرمزگان بازگشت

استاندار فارس با اشاره به موضوع جلسه شورای اداری فارس که "طرح هر کارمند یک فرزند معنوی" بود گفت:  کمیته امداد فارس در حمایت از محرومان و مستمندان تلاش‌های ارزنده‌ای انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد و در حال حاضر با توجه به تلاش‌های ارزنده‌ای که صورت گرفته استان فارس در طرح هر کارمند یک فرزند معنوی جایگاه برتری در کشور دارد.

رحیمی با بیان اینکه در استان فارس 132 هزار کارمند دولت مشغول به فعالیت هستند و میزان مشارکت آنها در این طرح در حال حاضر 30 درصد است، عنوان کرد: میانگین دریافتی ایتام کشور 280 هزار تومان ولی میانگین دریافتی ایتام فارس 420 هزار تومان؛ سرانه پرداخت حامیان در کشور 75 هزار تومان ولی در فارس 95 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته درآمد کمیته امداد از محل طرح اکرام ایتام و محسنین 89 میلیارد تومان بوده است، گفت: در 6 ماهه نخست سال 99 درآمد کمیته امداد فارس از این طرح بیش از 66 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 61 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/422/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حال حاضر استان فارس هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه راکد و راکد از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در طول این مدت در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم دستوری است که از سوی مقام معظم رهبری برای ما مسئولین صادر شده که در این راستا مدیران استان موظف هستند دستور ایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: ما درمدیریت استان به دنبال این هستیم مسیر را برای حضور مردم دراین حوزه تسهیل کنیم تا جهش تولید با مشارکت مردم به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

استاندار قم بیان کرد: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار جزو مسائلی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و آمار گواه این موضوع بوده است. براساس آمار در سال 1402  بیش از یک هزار واحد تولیدی غیرفعال در کشور احیا شده و به چرخه بازگشته است.

آقامیری تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید با سرمایه خویش به این موضوع ورود کند، شخصی که با تسهیلات بانکی به دنبال سرمایه‌گذاری است گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند