Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:51:00 GMT

شانگهای سومین مرکز مالی جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۵۴۷

شانگهای سومین مرکز مالی جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مجله شاین چین، طبق گزارش بیست و هشتم شاخص مراکز مالی جهان شانگهای به دنبال نیویورک و لندن به جمع ۳ مرکز برتر مالی جهان پیوست.

طبق این گزارش که به صورت مشترک توسط اتاق فکر گروه زی / ین لندن و مؤسسه توسعه چین در شن‌زن منتشر می‌شود، شانگهای یک رتبه ارتقا یافته و به رده سوم رسید و توکیو به رتبه چهارم نزول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق همین گزارش هنگ‌کنگ با یک پله ارتقا به رتبه پنجم رسید و سنگاپور با یک پله افت به رتبه ششم نزول کرد.

در ویرایش جدید این گزارش شن‌زن و زوریخ جایگزین لوس آنجلس و ژنو شدند و به جمع ۱۰ مرکز برتر مالی جهان پیوستند.

در بین ۳۰ مرکز برتر، لوکزامبورگ، بوستون، سئول و مادرید بیش از ۵ پله جهش کردند.

این شاخص ۱۲۱ مرکز مالی برتر جهان را رده‌بندی می‌کند که ۱۱۱ مرکز تحت شاخص اصلی آن قرار دارند.

در رده‌بندی دیگری از مراکز مالی که آنها را از نظر رقابتی بودن سطح تکنولوژی بررسی کرده است، نیویورک در رده اول قرار دارد و به دنبال آن پکن، شانگهای، لندن و شن‌زن پنج رتبه برتر جهان را به خود اختصاص می‌دهند.

علت افزایش رده شانگهای توسعه قدرتمند مرکز مالی این شهر در سال‌های اخیر است‌. سیستم بازارهای مالی شانگهای به طور مداوم با رشد تأثیرگذاری جهانی این مرکز ارتقا یافته است.

کد خبر 5060847

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس شانگهای دریای چین جنوبی بورس قیمت دلار بانک مرکزی ایران ویروس کرونا قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس بازار سهام بازار سرمایه وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت قیمت یورو اقتصاد چین فولاد بازار سهام اسیا مالی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های استان یزد در پی ارزیابی های سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، موفق به کسب رتبه اول در میان مرکز مدیریت راه های کشور شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه های روستایی و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن حضور در مرکز مدیریت راه های استان یزد، از رئیس و کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کردند.

در این دیدار حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه های استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مجموعه تحت مدیریت خود، به بیان چالش ها، مشکلات و موانع موجود پرداخت که در ادامه مدیرکل راهداری استان یزد راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تثبیت نقاط قوت ارائه کرد.

در ادامه رستگاری اذعان کرد: از میان تمامی شاخص هایی که در ارزیابی مرکز مدیریت راه ها مورد توجه قرار می گیرد، سامانه ۱۴۱ و به ویژه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق خطوط ارتباط، یکی از مهم ترین ملاک ها محسوب می شود که اگر در این شاخص موفق عمل کنیم، قطعاً در بقیه موارد نیز حائز رتبه برتر خواهیم بود.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، با تأکید بر اینکه خروجی عملکرد مرکز مدیریت راه ها برای مردم، پاسخگویی مسئولین از طریق سامانه ۱۴۱ است، افزود: جلب رضایت مردم و پاسخگویی صحیح همراه با احترام به مطالبات مردمی، به منزله ویترین و نمود اصلی مرکز مدیریت راه ها است.

رستگاری تصریح کرد: کسب رتبه برتر از میان تمامی استان ها، نشان دهنده تغییرات محسوس و مثبتی است که در مجموعه مرکز مدیریت راه های استان به همت تک تک کارکنان این مجموعه، رقم خورده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، به دنبال ارزیابی های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از عملکرد سه ماهه مراکز مدیریت راه ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید