Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «محمود محمدی عراقی» عصر شنبه در نشستی خبری که به مناسبت هفته وحدت در محوطه استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: خیرین در ایام هفته وحدت دانش آموزانی که از تحصیل باز مانده اند را حمایت کنند تا بتوانند به کلاس های درس باز گردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: می توانیم در قالب این پویش هزینه ازدواج جوانان محروم‌ را با کمک خیرین و آحاد مردم تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی عراقی افزود: افرادی که توانایی مالی دارند می توانند در این هفته بخشی از هزینه های معیشتی خانواده های نیازمند را تامین کنند تا گامی برای خوشحالی پیروان پیامبر باشد و افرادی که قدرت مالی کافی برای کمک به نیازمندان را ندارند به جای توزیع بسته های معیشتی برای خلاصی از این بیماری صلوات بفرستند.
وی اظهار داشت: هر سال در ایام ولادت پیامبر اعظم مردم شیعه و اهل سنت پیامبر جشن های بسیاری می گرفتند و وحدت مسلمانان را نمایش می دهند.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مجال برگزاری جشن های هفته وحدت وجود ندارد، افزود: هفته وحدت و عید میلاد پیامبر به دلیل جان باختن هموطنان در اثر ابتلا بیماری کرونا چندان توام با شادی نیست.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال با وجود محدودیت های بیماری کرونا باید به جای جشن گرفتن دست به اقداماتی همچون حمایت از فقرا، یتیمان و بیماران بزنیم که در رفتار پیامبر دیده می شد.
وی عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا در کنار تمام تلخی ها جلوه هایی از ایثار و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است.
انتقاد نباید با توهین‌ اشتباه گرفته شود 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تاکید بر اینکه نباید انتقاد را با توهین اشتباه گرفت، گفت: انتقاد از مسوولین مشکلی ندارد اما نباید به مدیران کشور توهین کرد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه اظهارداشت: شرایط حاکم بر کشور بسیار حساس است، ما با جریان هایی رو به رو هستیم که قصد لطمه زدن به کشور را دارند.
محمدی عراقی خاطرنشان کرد: زمانی که برخی از جریان های سیاسی موضوع استعفا و یا استیضاح رییس جمهوری را مطرح کردند، مقام معظم رهبری گفتند نباید کاری کنیم که روند کار مسوولین مختل شود و شرایط به نفع دشمنان تغییر حالت دهد.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی مردم کرمانشاه گفت: رسانه ها باید برای امیددادن به مردم تلاش کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسوولان باید کنار مردم باشند، افزود: نگران این هستیم که شیوع بیماری کرونا منجر به ایجاد فاصله بین مردم و مسوولین شود.
کرونا در کرمانشاه نگران کننده است
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: گزارش هایی که در رابطه با شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه ارایه می شود نشان از افزایش بی شمار بیماران دارد که این موضوع بسیار نگران کننده است.
محمدی عراقی افزود: در کرمانشاه بیمارستان های نیروهای مسلح که به کمک بیمارستان های وزارت بهداشت آمده اند نیز در حال تکمیل ظرفیت هستند و باید به فکر برقراری بیمارستان صحرایی باشیم.
وی اعلام کرد: براساس اعلام نیروهای مسلح مشکلی برای برپایی بیمارستان های صحرایی وجود ندارد اما این بیمارستان ها از نظر تامین اکسیژن با مشکل روبه رو هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: باید کاری کنیم که مردم همانند ایام نوروز به خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا دست به کار شوند و مسایه بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.
ماسک ‌نزدن حرام است
محمدی عراقی تصریح کرد: از نظر فقهی اگر ماسکی که ما می‌زنیم منجر به نجات جان یک نفر شود به معنی نجات کل جهان است و اگر با ماسک نزدن منجر به بیماری فردی شویم این موضوع امری‌ حرام محسوب می شود و بدون شک باید خسارت طرف مقابل را جبران کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید دست و پای پزشکان مقابله با بیماری کرونا را بوسید، افزود: پزشکان متخصص سرمایه های ارزشمندی برای کشور هستند و از دست دادن آنان به معنی نابودی بخشی از سرمایه های ملت محسوب می شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با کمک رسانه ها مردم را برای مقابله با بیماری کرونا به میدان آوریم و رعایت مسایل بهداشتی در جامعه را پررنگ کنیم.
غرب از گسترش اسلام‌ هراس دارد
وی همچنین درپاسخ به سوالی در رابطه با توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام گفت: آقای مکرون توهین به روزنامه شارلی ابدو به پیامبر اعظم اسلام را تحت عنوان آزادی بیان توجیه کرد که این کار نمک به زخم مسلمانان پاشید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، علت بروز چنین رفتارهایی را اسلام‌ هراسی دانست و اظهارداشت: در برخی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه دین اسلام به شدت در حال گسترش است که این موضوع سیاست مداران غربی را نگران می کند.
محمدی عراقی ادامه داد: آنها وقتی نتوانستند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند به دنبال تخریب چهره این دین الهی افتادند و داعش را ایجاد کردند.
وی یادآور شد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه از ترس داعش به آمریکا، اروپا و اسراییل پناه می‌برند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنها می خواهند جلوی شیوع عدالت گستری و آزادی بخشی دین مبین اسلام را بگیرند زیرا تنها چیزی که می تواند در شرایط فعلی مقابل اسکتبار و استعمار بایستد دین مبین اسلام‌ است.
محمدی عراقی عنوان کرد: فرانسوی ها که در طول تاریخ و در ایام استعمار، مردم ملت های مختلف را به خاک و خون کشیدند امروز دین اسلام را دین خشونت معرفی می کنند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا محمود محمدی عراقی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه اخبار کنکور نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شیوع بیماری کرونا بیمارستان ها محمدی عراقی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق ملایر، کبود آهنگ، دالاهو، کرندغرب و قصرشیرین توانستند به پنج نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی شدید، تصادفات رانندگی، مشکلات قلبی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، گفت: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6085502

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته