Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@16:08:16 GMT

گل پابلو فورنالس به لیورپول (لیورپول 0-1 وست هم)

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۵۶۲

‍‍‍‍‍‍

گل پابلو فورنالس به لیورپول (لیورپول 0-1 وست هم).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست

طبق ادعای منابع انگلیسی، باشگاه لیورپول آماده است تا قرارداد همکاری جدیدی با آدیداس از فصل ۲۶-۲۰۲۵ آغاز کند.

پس از یک فرآیند مناقصه، آدیداس به‌عنوان برنده مناقصه برای عقد قراردادی به مدت پنج فصل، از ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ شناخته شد. به این ترتیب آدیداس پس از ۱۳ سال یک‌بار دیگر اسپانسر و تامین کننده البسه باشگاه لیورپول خواهد شد. آدیداس در این راه رقبایی، چون نایکی و پوما را شکست داد. نایکی در حال حاضر اسپانسر اصلی قرمزهاست.

نایکی از فصل ۲۱-۲۰۲۰ تامین‌کننده کیت لیورپول است و قبل از آن نیوبالانس اسپانسر باشگاه بود.

نایکی تنها ۳۰ میلیون پوند (۳۷ میلیون دلار / ۳۴.۸ میلیون یورو) در هر فصل به لیورپول پرداخت می‌کند، مبلغی نسبتاً کم برای یک باشگاه در سطح لیورپول. انتظار می‌رود آدیداس بیش از ۵۰ میلیون پوند به لیورپول بپردازد.

نیو بالانس بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ سالانه ۲۵ میلیون پوند به لیورپول پرداخت می‌کرد، دوره‌ای که باعث شد این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ پس از ۳۰ سال و ششمین قهرمانی اروپا را کسب کند.

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها